بازسازی سایلنت هیل 2 برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ مویک، کمپانی کونامی و استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) به تازگی با انتشار تریلری از بازسازی سایلنت هیل 2 برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی رونمایی نموده اند.

بازسازی سایلنت هیل 2 برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

سایلنت هیل 2 یک بازی در سبک ترس و بقا است که در سال 2001 به وسیله تیم سایلنت توسعه و بدست کونامی منتشر شد. این بازی روی شخصیتی به نام جیمز ساندرلند متمرکز است که پس از دریافت نامه ای از همسر مرده خود به شهر سایلنت هیل سفر می نماید تا بار دیگر او را دیدار کند. بازی به علت داستان سرایی عالی، استفاده از مسائل اجتماعی، وحشت روانی، موسیقی متن فوق العاده، اتمسفر خاص و غیره مورد تحسین نهاده شد و به عنوان یکی از برترین بازی های تاریخ شناخته می گردد.

موتوی اوکاموتو (Motoi Okamoto) به عنوان مدیر فراوری، در رابطه با این بازسازی گفت:

آهنگساز مشهور این مجموعه یعنی آکیرا یامائوکا (Akira Yamaoka) نیز برای ساخت موسیقی این نسخه بازگشته است. او در این باره گفت:

در ادامه ماساهیرو ایتو به عنوان یکی از طراحان بازی از بازگشت کله هرمی اطلاع داد و بیان نمود که این سفری تازه برای کسانی خواهد بود که این شخصیت را می شناسند و از طرفی قرار است شاهد سفر مردی باشیم که بیشترین ارتباط را با آن هیولا دارد.

در نهایت پیوتر بابیانو (Piotr Babieno)، مدیرعامل بلوبر تیم، اضافه نمود:

بازسازی سایلنت هیل 2 در تاریخی نامشخص برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده این بازی روی پلی استیشن 5 از قابلیت بازخورد لمسی دوال سنس و صدای سه بعدی بهره می برد. از طرفی بازیکنان روی این پلتفرم شاهد صفحات بارگذاری نخواهند بود. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازسازی سایلنت هیل 2 برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی سایلنت هیل 2 برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید