ساخت بازی تازه توییستد متال در نتیجه اخراج های اخیر سونی لغو شده است

به گزارش وبلاگ مویک، سونی از نقشه های نو خود برای بخش پلی استیشن رونمایی کرد و در آن موارد جالبی وجود داشت. یکی اینکه این شرکت قصد دارد تا نزدیک به 900 نفر از کارمندان خود را کنار بگذارد که این خبر باعث نگرانی افراد زیادی شده است. مخصوصاً اینکه این تعداد افراد حدود 8 درصد از کل کارمندان این شرکت را شکل می دهد.

ساخت بازی تازه توییستد متال در نتیجه اخراج های اخیر سونی لغو شده است

این کاهش نیرو مربوط به بخش فایر اسپرایت (Firesprite) بود که در شهر لیورپول انگلیس قرار داشت. حال سونی در کنار این خبر اعلام کرده که یک بازی سرویس آنلاین به نام توییستد متال (Twisted Metal) داشته که آن را نیز منحل کرده است. این بازی از طریق شرکت فایر اسپرایت در حال ساخت بوده که با توجه به کاهش نیرویی که این شرکت داشته، این پروژه نیز منحل شده است.

حدود 2 سال پیش بود که به طور رسمی اعلام شد که بازی توییستد متال در شرکت فایر اسپرایت در حال بازسازی است. در ابتدا مسئول ساخت این بازی شرکت Lucid Games بود که پس از مشکلاتی که پیش آمد ساخت آن بر عهده شرکت فایر اسپرایت شد و قرار شد این شرکت توییسدت متال را به اتمام برساند.

در ابتدا سونی قصد داشت تا بازی توییستد متال همزمان با سریال این بازی با همین نام عرضه شود. این کار به موفقیت هر دو مورد کمک می کرد ولی مشکل اینجاست که سریال توییستد متال نیز عملکرد چندان خوبی نداشت. سبک بازی توییستد متال، مبارزه با وسیله نقلیه است و شبیه به یکی دیگر از عناوینی است که سونی برای کنسول پلی استیشن 5 به نام دیستراکشن آل استارز (Destruction All-Stars) عرضه کرد.

سونی به شکل رسمی دلیلی برای اینکه چرا سازنده بازی توییستد متال را تغییر داد اعلام نکرد ولی اینطور که به نظر می رسد، دلیل اینکار عدم استقبال از بازی دیستراکشن آل استارز بود که از طریق شرکت Lucid Games ساخته شده بود. در نتیجه منطقی به نظر می رسد که سونی با توجه به عملکرد ضعیف این شرکت تصمیم به تعویض شرکت سازنده این بازی گرفته است.

شرکت فایر اسپرایت از زمانی که ساخته شد در حال ساخت عناوین مختلف در زمینه واقعیت مجازی بود. حال چندی پیش با توجه به اینکه سونی گفت ارزش های بخش پلی استیشن تغییر کرده، تعداد زیادی از افراد این شرکت اخراج شده و اینطور که به نظر می رسد بخش فایر اسپرایت به یک قسمت کوچک در میان استودیوهای پلی استیشن تبدیل شده است. این شرکت عملکرد نسبتاً خوبی در زمینه واقعیت مجازی و ساخت عناوین مختلف برای پلی استیشن موو (Move) داشت ولی نتوانست جایگاه مناسبی پیدا بکند.

منبع: Videogameschronicle

منبع: دیجیکالا مگ

به "ساخت بازی تازه توییستد متال در نتیجه اخراج های اخیر سونی لغو شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت بازی تازه توییستد متال در نتیجه اخراج های اخیر سونی لغو شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید