ببینید؛ بازسازی Epic Mickey سال 2024 برای کنسول ها و کامپیوتر منتشر می شود

به گزارش وبلاگ مویک، کمپانی THQ Nordic به تازگی با انتشار تریلری از بازسازی بازی Epic Mickey برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی کرده است.

ببینید؛ بازسازی Epic Mickey سال 2024 برای کنسول ها و کامپیوتر منتشر می شود

بازی Epic Mickey در سال 2010 به صورت انحصاری برای Wii منتشر شد و یک پلتفرمر سه بعدی است که دارای مکانیک منحصربه فردی با موضوع قلم مو است. بازیکنان می توانند در این بازی میکی موس را کنترل کنند و از رنگ و تینر استفاده کنند تا محیط اطراف خود را تغییر دهند و از یک دنیای کنجکاو عبور کنند. آنچه در مورد Epic Mickey بسیار قابل توجه بود این است که چقدر متفاوت و تاریک بود. این یک انحراف چشمگیر از کاری بود که دیزنی معمولا با میکی موس انجام می داد که از طریق طراح افسانه ای بازی، وارن اسپکتور، کارگردانی شد که با استودیوی انیمیشن والت دیزنی در این پروژه همکاری کرد و بازی را از طریق استودیوی Junction تولید کرد.

این تجربه خارق العاده در سال جاری در نسخه ای بازسازی شده با عنوان Epic Mickey: Rebrushed باز خواهد گشت. تریلر بازی نشان می دهد که میکی موس در آینه می افتد و وارد قلمروی اسرارآمیزی پر از شخصیت های مختلف می شود. بازیکنان باید به میکی کمک کنند تا راه خود را برای خارج شدن از این بعد جادویی پیدا کند. گیم پلی بازی مکانیک های پلتفمرمر سه بعدی کلاسیک را به همراه توانایی منحصربه فرد قلم مو نشان می دهد.

طرفداران همچنین می توانند تعدادی از لحظات نمادین بازی اصلی را در تریلر ببینند و از پیشرفت های فوق العاده گرافیکی لذت ببرند. به طور کلی هم صحنه های سینمایی و هم لحظات گیم پلی در مقایسه با نسخه Wii تغییرات زیادی داشته اند. چشم انداز ها رنگارنگ، اکشن سرگرم کننده و موسیقی هیجان انگیز، همگی باعث می شوند تا این تریلر غیرمنتظره به یک سورپرایز خوشامد برای طرفداران ماجراجویی های میکی موس و سبک پلتفرمر تبدیل شود.

در حال حاضر تاریخ انتشار دقیق بازی Epic Mickey: Rebrushed برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی مشخص نیست اما گفته شده که زمانی در سال جاری میلادی خواهد بود. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gameinformer

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ بازسازی Epic Mickey سال 2024 برای کنسول ها و کامپیوتر منتشر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازسازی Epic Mickey سال 2024 برای کنسول ها و کامپیوتر منتشر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید