آنالیز همه وقایع مهم مربوط به نان در طهران

به گزارش وبلاگ مویک، برای آشنایی با اهمیت نان در وعده غذایی مردم تهران قدیم و بعلاوه فرهنگ مصرف و احترام به نان در سبک زندگی اهالی طهران، دوزادهمین نشست مرکز تهران شناسی خبرنگاران با عنوان نان آن سال ها برگزار می گردد.

آنالیز همه وقایع مهم مربوط به نان در طهران

به گزارش در فرهنگ غذایی ایرانی ها نان رکن اصلی و مهم سفره هر خانواده ایرانی محسوب می شده و همچنان نیز از جایگاه و حرمت ممتازی برخوردار است.

بر این اساس و برای آشنایی بیشتر با نشیب و فراز زمینه تاریخی-فرهنگی مصرف نان در تهران قدیم و آنالیز تاریخچه، وقایع اجتماعی و سیاسی حول و حوش این رکن اساسی سفره تهرانی ها، دوزادهمین نشست مرکز تهران شناسی وبلاگ مویک به این موضوع اختصاص یافته است.

در این نشست که با حضور صبا کار خیران محقق و نویسنده، اردشیر آل عوض محقق فرهنگ عامه و محمود منیعی تهران پژوه برگزار می گردد، آنالیز ابعاد معنوی نان و تاثیرات اجتماعی آن در تهران قدیم، انواع نان و روش های پخت آن در محله های تهران قدیم، ترکیبات خاص و غلات متداول در پخت نان، روایت هایی درباره قحطی نان در مرکز و ... مد نظر قرار گرفته است.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند روز سه شنبه 7 شهریور، از ساعت 14 تا 16 به نشانی :خیابان ولی عصر (عج)، نرسیده به چهارراه پارک وی، کوچه شهید قریشی (تورج)، روزنامه وبلاگ مویک مراجعه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "آنالیز همه وقایع مهم مربوط به نان در طهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز همه وقایع مهم مربوط به نان در طهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید