برگزاری 6 کارگاه آموزشی در دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال

به گزارش وبلاگ مویک، جلال ذکایی، رئیس دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، از پیش بینی 6 کارگاه آموزشی برای دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال اطلاع داد و بیان نمود: این کارگاه ها با همکاری شرکت ترنج و الماس پلاس و با حضور استادان و فعالان حوزه چاپ برگزار خواهد شد.

برگزاری 6 کارگاه آموزشی در دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال

وی اضافه کرد: صنعت چاپ یکی از صنایع مهم راهبردی در کشورهای پیشرفته بعلاوه در ایران است. فناوری پیچیده و مدرن، این صنعت را با چالش های زیادی روبه رو نموده است؛ بنابراین دارا بودن توان آینده نگری، برنامه ریزی، اثربخشی و تربیت نیروی انسانی کارآمد و ماهر در کنار مدیریت نوین، مهمترین کاری است که سازمان ها باید خود را ملزم و متعهد به اجرا و آموزش آن بدانند.

ذکایی درباره شروع دوره آموزشی دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران گفت: این کلاس ها، چهارشنبه (31 خرداد ماه) دومین روز نمایشگاه شروع می گردد. نخستین کارگاه این دوره با عنوان راه اندازی چاپخانه دیجیتال برای ناشران با تدریس کریم جعفری و کارگاه عملکرد ماشین آلات چاپ دیجیتال الکترواستاتیک (چاپ تونر) با حضور مجتبی داوری برگزار می گردد.

وی یادآور شد: پنجشنبه اول تیرماه برابر با سومین روز نمایشگاه، دو کارگاه برگزار خواهد شد؛ آینده چاپ لارج فرمت روندها و نوآوری هایی که باید به دیدن نشست با تدریس وحید پیشان و پروفایل سازی در صنعت دیجیتال و قیمت تمام شده با حضور محمدرضا فاطمی پور و علی هوشیار برگزار خواهد شد.

ذکایی بعلاوه از برگزاری دو کارگاه همزمان با چهارمین روز نمایشگاه اطلاع داد و گفت: آرش نیکدست کارگاه استراتژی های بازاریابی و فروش آنلاین و افزایش بهره وری مجتمع های دیجیتال را آموزش می دهد و اشکان شکوه فر نیز کارگاه طراحی و تفکر نوین در آینده صنعت دیجیتال را ارائه خواهد داد.

به گزارش ایبنا؛ دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران 30 خرداد تا 22تیر ماه در بوستان مصاحبه برگزار خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "برگزاری 6 کارگاه آموزشی در دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 6 کارگاه آموزشی در دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید