گشایش نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته در اصفهان

به گزارش وبلاگ مویک، هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته امروز با حضور فعالان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان شروع به کار کرد.

گشایش نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته در اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان امروز در مراسم شروع به کار نمایشگاه سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته گفت: 150 صنعت گر در فضای هفت هزار و 500 متر فضای سرپوشیده و سه هزار متر فضای باز نمایشگاهی حضور دارند و بازدید کنندگان می توانند با مقدار، کیفیت و زیبائی کوپ های سنگ از نزدیک آشنا شوند و عظمت سنگ را قبل از کار هایی که برای زیباسازی روی آن انجام می گردد، ببینند.

حمیدرضا طحانیان افزود: نمایشگاه سنگ اصفهان فقط جایگاهی ایده آل برای به نمایش گذاشتن صد ها نوع سنگ استخراج شده از معادن مختلف نیست، بلکه این نمایشگاه فرصت تماشا انواع سنگ های طبیعی و فراوری شده را که تزئین کننده سازه های ساختمانی هستند، فراهم می نماید.

او اصفهان را در فعال ترین استان کشور در حوزه صنعت سنگ کشور دانست و گفت: نمایشگاه صنعت سنگ جایگاه منحصر به فرد برای به نمایش گذاشتن محصولات سنگی تمام شده و نیمه تمام و آخرین طرح ها و فناوری صنعتی را فراهم نموده است.

طحانیان افزود: استان اصفهان رتبه نخست فراوری و فرآوری سنگ کشور را به خود اختصاص داده و فعالیت بیش از 2 هزار و 200 معدن سنگ و کارخانه فرآوری، این استان را به بزرگترین فراوریکننده سنگ های تزئینی کشور تبدیل نموده است.

او گفت: یکی از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه به نمایش گذاشتن محصولات، تجهیزات و فناوری های تازه و فراهم کردن فرصتی برای تجارت و یاری به توسعه روابط در دنیای صنعت سنگ و کوشش برای ارتقای شرایط صنعت سنگ و افزایش حجم تجارت سنگ در سطح ملی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: این نمایشگاه با توجه به وجود منابع فراوان این صنعت در استان اصفهان و استان های همجوار به عنوان معتبرترین نمایشگاه سنگ ایران مطرح است و برگزاری موفقیت آمیز هرساله نمایشگاه نیز امکان بهره برداری، فراگیری آخرین فناوری های این صنعت را از بازار برای شرکت های محلی فراهم نموده است.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته تا 27 آبان سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان دایر است.

وبلاگ مویک اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گشایش نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشایش نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید