تمجید اتحادیه جهانی کشتی از اعجوبه ایرانی؛ یزدانی بالاخره تیلور را سرجایش نشاند

به گزارش وبلاگ مویک، تهران (پانا) - سایت اتحادیه جهانی کشتی با انتشار گزارشی به تمجید از عملکرد حسن یزدانی پرداخت.

تمجید اتحادیه جهانی کشتی از اعجوبه ایرانی؛ یزدانی بالاخره تیلور را سرجایش نشاند

در گزارش سایت اتحادیه دنیای کشتی که با تیتر یزدانی بالاخره تیلور را سرجایش نشاند درباره مسابقات روز گذشته آمده است:

این بار هیچ بازگشتی در آخرین لحظه در کار نبود و حسن یزدانی از ایران که در برابر دیگران شکست ناپذیر بود ، خاتمه توانست در چهارمین مسابقه رودرو برای اولین بار دیوید تیلور از ایالات متحده آمریکا را شکست دهد.

یزدانی مسابقه فینال 86 کیلوگرم را از ابتدا تا سرانجام کنترل کرد تا به پیروزی 6-2 مقابل تیلور برسد و صاحب مدال طلا گردد. پیروزی یزدانی ، دو ماه پس از شکست دلخراش مقابل تیلور در فینال بازی های المپیک توکیو رقم خورد تا روزی قابل توجه برای مردم ایران رقم زده گردد.

یزدانی پس از کسب مدال طلا به سایت اتحادیه دنیای گفت: از اینکه مردم ایران را شاد کردم، خوشحالم. من باید از تیلور قدردانی کنم ، زیرا او برای من عامل انگیزه و الهام بخش بود تا بهتر و بهتر کار کنم و قهرمان شوم.

او درباره حضور تماشاگران ایرانی در استادیوم گفت: مردم ایران همواره از کشتی گیران خود حمایت می نمایند و طرفداران مان در اینجا عالی بودند. خاطر آنها بود و لطف خدا بود که من برنده شدم.

در توکیو ، حسن یزدانی که تا 17 ثانیه پیش از سرانجام مسابقه از تیلور پیش افتاده بوده، در نهایت با نتیجه 4 بر 3 باخت ولی او یکشنبه شب هرگز به کشتی گیر آمریکایی فرصت نداد تا به او نزدیک گردد. یزدانی به طور مداوم فشار خود را ادامه می داد و با استفاده از زیرگیری تیلور را به لبه تشک می برد و تایم اول را با همین تاکتیک پشت سر گذاشت. در تایم دوم یزدانی به فرایند خوب خود ادامه داد و با نزدیک شدن به زمان سرانجام مسابقه تیلور سعی کرد به حمله های خود سرعت بدهد ، اما یزدانی محکم ایستاد و یکبار دیگر او را خاک کرد تا کار تمام گردد.

تیلور که تنها اسم دار قهرمانی دنیا از سال 2018 در وزن 86 کیلوگرم بود، پس از شکست مقابل یزدانی گفت: حسن یزدانی رقیب بزرگی برای من است، حقیقت این بود که روز خوبی را پشت سر نگذاشتم.

او در پاسخ به این سوالی که حسن یزدانی چه کار کرد که امروز برنده مدال طلا شد؟ گفت: حسن کشتی گیر خوبی است و خوب توانست امتیاز بگیرد. اما ما دوباره با هم روبرو خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تمجید اتحادیه جهانی کشتی از اعجوبه ایرانی؛ یزدانی بالاخره تیلور را سرجایش نشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید اتحادیه جهانی کشتی از اعجوبه ایرانی؛ یزدانی بالاخره تیلور را سرجایش نشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید