وعده وزیر برای پیگیری شغل ملی پوش قایقرانی، بدهی های فدراسیون تمامی ندارد

به گزارش وبلاگ مویک، رییس فدراسیون قایقرانی مشکل اشتغال بهمن نصیری - ملی پوش رویینگ ایران - را بیان کرد و وزارت ورزش قول پیگیری و حل این مشکل را داد.

وعده وزیر برای پیگیری شغل ملی پوش قایقرانی، بدهی های فدراسیون تمامی ندارد

به گزارش وبلاگ مویک، علیرضا سهرابیان در نشست وزیر ورزش با روسای فدراسیون ها گفت: ورزشکار زنجانی ما (بهمن نصیری) به جمهوری آذربایجان رفته بود اما او را به ایران برگرداندیم. او توانست دو طلای قهرمانی آسیا و سهمیه المپیک توکیو بگیرد. در بازی های آسیایی هم می تواند مدال طلا بگیرد. در حال حاضر این ورزشکار فقط مشکل شغل دارد.

وزیر ورزش در واکنش به صحبت های سهرابیان قول پیگیری داد و معاون توسعه منابع انسانی و اقتصادی وزارت وزش هم گفت مشخصات ورزشکار را برایش بفرستند تا اشتغال به کار این قایقران حل گردد. مدیرکل حراست وزارت ورزش هم گفت: اگر قرار است در تهران استخدام گردد، الان با عاصم یوسفی مدیر عامل شرکت توسعه و تجهیز صحبت کردم تا کارش در این شرکت درست گردد. اگر در شهرستان زنجان می خواهد مشغول به کار گردد که دوستان در وزارت ورزش پیگیری می نمایند.

سهرابیان: من تا کی باید بدهی روسای قبلی را پرداخت کنم؟

در ادامه، رییس فدراسیون قایقرانی در خصوص بدهی های فدراسیون که از سال های گذشته به جای مانده است، گفت: من به تازگی بدهی اقتصادیاتی فدراسیون را داده ام و حساب هایم آزاد شده است، باز هم امروز برار من یک نامه آمده است که فدراسیون قایقرانی شش میلیارد بدهی از سال 1385 مانده است که باید پرداخت گردد. مگر فدراسیون چقدر بودجه می گیرد که بدهی سال 85 را هم پرداخت کند و در حال حاضر 70 ورزشکار در اردو داریم و هر روز آن ها برای فدراسیون هزینه دارند آیا من باید از ورزشکاران بزنم تا بدهی اقتصادیاتی بدهم؟ آیا برای این موضوع نباید فکری گردد؟ هر رئیس فدراسیون که تخلف نموده است پاسخگو باشد؛ چرا من که در آستانه بازی های هانگژو هستم باید جور دیگران را بکشم؟

سهرابیان ادامه داد: تو را به خدا برابر این موضوع راهکاری در نظر بگیرید. من دو سال دیگر بیشتر در فدراسیون نیستم و می روم، اما باید برنامه ریزی گردد تا موضوع اقتصادیات به روسای بعدی انتقال داده نگردد تا بتوانند با فکر آرام، کارها و برنامه های خود را پیش ببرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وعده وزیر برای پیگیری شغل ملی پوش قایقرانی، بدهی های فدراسیون تمامی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده وزیر برای پیگیری شغل ملی پوش قایقرانی، بدهی های فدراسیون تمامی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید