تیک پدهای تازه لنوو در راهند

به گزارش وبلاگ مویک، شرکت لنوو از دو تینک پد 14 اینچی T495 و T495s در کنار عضو 13 اینچی خانواده با نام X395 رونمایی نموده که همگی به نسل دوم چیپست های Ryzen 7 Pro همراه با گرافیک یکپارچه وگا مجهز شده اند و نمایشگرهای آنها با روشنایی 400 نیت از رزولوشن تمام اچ دی و فناوری FreeSync برخوردار هستند.

تیک پدهای تازه لنوو در راهند

تینک پدهای نو به کاور لنز دوربین مجهز شده اند

محصولات نو لنوو مانند سایر اعضای خانواده تینک پد از استانداردهای مقاومتی رده بالا برخوردارند و در مقابل ضربات و اتفاقات معمول محیط های کاری دوام می آورند. البته علاوه بر استحکام فیزیکی، امنیت نرم افزاری نیز از اهمیت بالایی در سیستم های کاری برخوردار بوده و به همین دلیل لنوو لپتاپ های نو خود را به پلتفرم ایمنی ThinkShield مجهز نموده است.

در کنار امنیت سایبری و بدنه مقاوم، شرکت چینی قابلیت Privacy Guard را هم در نسخه های نو تینک پد ارائه نموده که با تشخیص مسیر دید اطرافیان، در صورت دید زدن نمایشگر، فعال شده و محتوا را تنها در جهت مستقیم قابل تماشا خواهد نمود (افرادی که در کنار کاربر نشسته اند قادر به تماشا تصویر نخواهند بود).

ویژگی جالب دیگر تینک پدهای نو ThinkShutter نام دارد که در واقع یک کاور برای دوربین بوده و در صورت تمایل کاربر، با پوشاندن لنز، حتی در صورت دسترسی مهاجمان نیز مشاهده تصویر محیط را غیر ممکن خواهد نمود.

لازم به ذکر است که به منظور برقراری ارتباط بهتر در زمان برگزاری کنفرانس ویدیویی، تینک پدهای نو به یک جفت میکروفون برد بلند نیز مجهز شده اند. درگاه های USB 3.1، کارت حافظه، HDMI و USB-C نیز از دیگر امکانات سری نو لپتاپ های تجاری لنوو هستند که همگی با کیبورد استاندارد ThinkPad به دست مشتریان خواهند رسید.

لازم به ذکر است T495 با قیمت 939 دلار اوایل خرداد راهی بازار می گردد و T495s و X395 نیز با قیمت پایه 1089 دلار از ابتدای تابستان آماده فروش خواهند بود.

منبع: انتخاب

به "تیک پدهای تازه لنوو در راهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیک پدهای تازه لنوو در راهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید