جشنواره زمستانی در همدان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ مویک، علی خاکسار بیان نمود: این رویداد فرهنگی از 24 بهمن ماه تا 17 اسفندماه در همدان برگزار خواهد شد و برنامه های متنوعی برای آن تدارک دیده شده است.

جشنواره زمستانی در همدان برگزار می گردد

وی با اشاره به اینکه پیگیری زیادی برای برگزاری جشنواره صورت گرفته است، توضیح داد: در صدد هستیم جشنواره سال جاری متفاوت از سال های گذشته باشد و بستری برای شادی و نشاط اجتماعی فراهم گردد.

خاکسار با بیان اینکه جشنواره زمستانی همدان یک ظرفیت مغفول مانده است که می تواند به برند تبدیل گردد، اظهار کرد: جلسه ای با موضوع استانداری همدان در این رابطه برگزار و مقرر شد این دستگاه حامی جشنواره باشد.

وی با اشاره به ایجاد هم افزایی میان میراث فرهنگی و شهرداری همدان برای برگزاری این رویداد، مطرح نمود: امیدواریم با تعامل ایجاد شده میان دستگاه ها جشنواره خوبی را ببینیم.

خاکسار به بعضی از برنامه های تدارک دیده شده جشنواره اشاره نمود و اضافه نمود: برنامه های برفی و غیربرفی، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، عرضه خوراکی های زمستانی، جشنواره کدو، جشنواره تندرستی و زیبایی، نمایشگاه قهوه و شکلات و مسابقه ساخت آدم برفی از جمله این برنامه ها است.

وی ادامه داد: بعلاوه در مدت برگزاری جشنواره ، تخفیف هایی برای تأسیسات گردشگری، مراکز اقامتی، تفریحی، پذیرایی، سوغات و نمایشگاه های صنایع دستی درنظر گرفته شده است و علاقمندان می توانند از تخفیف ها استفاده نمایند.

منبع: گردشبان

به "جشنواره زمستانی در همدان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره زمستانی در همدان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید