خبرنگاران پنج طرح کشاورزی و دامداری در بیله سوار کلنگ زنی می شود

به گزارش وبلاگ مویک، اردبیل - خبرنگاران - فرماندار بیله سوار مغان گفت: پنج طرح کشاورزی و دامداری در گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان کلنگ زنی می شود.

خبرنگاران پنج طرح کشاورزی و دامداری در بیله سوار کلنگ زنی می شود

حسن قبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با وبلاگ مویک اضافه نمود: این طرح ها شامل سه طرح کشاورزی و دامپروری در حوزه کشت ، صنعت و دامپروری پارس و 2 طرح در حوزه تولید صنایع تبدیلی کشاورزی ، احداث سیلوی غلات ، کارخانه آرد ، تولید بذر هیبرید سبزی و صیفی جات می باشد.

وی گفت: پرورش گاو شیری هزار و 500 راسی ، گلخانه سبزی و صیفی جات ، گلخانه تولید بذر هیبرید سبزی ، صیفی و تولید نشاء با استفاده از کشت بافت ، زنجیره تولید فرآوری گندم و احداث سیلو و غلات و آرد و سبوس و مزرعه تولید چوب از جمله طرح های در دست اجرا در دهه فجر امسال است.

او ظرفیت اشتغال این طرح ها را 442 نفر و اعتبار پیش بینی برای بهره برداری از آنها را سه هزار و 460 میلیارد ریال ذکرکرد.

قبادی بیان نمود:با توجه به سیاست های دولت و جهاد کشاورزی شهرستان بیله سوار تا 2 سال آینده به قطب تولید و کشت محصولات گلخانه ای کشور تبدیل می شود.

وی اظهارکرد: دولت از توسعه کشت های گلخانه ای و طرح های دانش بنیان به منظور حفاظت از منابع آب و افزایش بهره وری در بخش کشاورزی حمایت می کند و امروز این طرح ها در شهرستان بیله سوار در حال توسعه و افزایش است.

شهرستان بیله سوار در شمال استان اردبیل جزو شهرستان های پیشرو در بخش کشاورزی و دامداری در استان اردبیل است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پنج طرح کشاورزی و دامداری در بیله سوار کلنگ زنی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پنج طرح کشاورزی و دامداری در بیله سوار کلنگ زنی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید