زوم 150 برابری را با این تلفن همراه تجربه کنید!

به گزارش وبلاگ مویک، زومیت نوشت: طبق گزارشی نو، دوربین 200 مگاپیکسلی نو گلکسی S24 اولترا قابلیت بزرگ نمایی این گوشی هوشمند را بیش از پیش ارتقا خواهد داد.

زوم 150 برابری را با این تلفن همراه تجربه کنید!

سامسونگ سال جاری برای اولین بار از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در گلکسی S23 اولترا استفاده کرد و طبق شایعات اخیر این شرکت میخواهد همین روند را درمورد گلکسی S24 اولترا نیز ادامه دهد. البته گفته می گردد نسل بعدی گوشی پرچمدار غول فناوری کره جنوبی از حسگر 200 مگاپیکسلی نوی در دوربین اصلی بهره خواهد گرفت.

به گزارش WccfTech، حسگر 200 مگاپیکسلی نو گلکسی S24 اولترا قابلیت های بهبودیافته ای را دراختیار کاربران قرار خواهد داد. این شرکت اولین بار از دوربین 108 مگاپیکسلی در گلکسی S20 اولترا استفاده کرد و سال جاری با معرفی گلکسی S23 اولترا، دوربین اصلی این گوشی را به حسگر 200 مگاپیکسلی ارتقا داد. افزایش تعداد مگاپیکسل ها باعث می گردد نور جذب شده در هر پیکسل کاهش یابد و سامسونگ این محدودیت را با الگوریتم های نرم افزاری برطرف می نماید.

دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی گلکسی S24 اولترا احتمالاً ابعاد پیکسل ها را افزایش خواهد داد. علاوه براین گفته می گردد این دوربین امکان بزرگ نمایی دیجیتالی 150 برابری را ارائه خواهد داد.

به هرحال، با نگاه به بحث های اخیر درمورد جعلی بودن عکاسی از ماه با دوربین گوشی های سامسونگ، انتظار می رود این شرکت تاکتیک های گمراه کننده خود را کنار گذاشته و به جای استفاده از یادگیری ماشینی برای افزایش وضوح تصاویر، دوربین گوشی های هوشمند خود را از نظر سخت افزاری ارتقا دهد.

طبق شایعات گلکسی S24 اولترا از تراشه Snapdragon 8 Gen 3 استفاده خواهد نمود که امکان ثبت تصاویر 200 مگاپیکسلی را با پردازنده سیگنال تصویر (ISP) بهبودیافته فراهم می نماید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "زوم 150 برابری را با این تلفن همراه تجربه کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوم 150 برابری را با این تلفن همراه تجربه کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید