اپل پرداخت غرامت به کاربران آمریکایی را شروع کرد

به گزارش وبلاگ مویک، یورونیوز نوشت: شرکت اپل پرداخت غرامت به گروهی از کاربران بعضی مدل های آیفون را بر سر ادعای کاهش عمدی سرعت این گوشی های هوشمند شروع نموده است.

اپل پرداخت غرامت به کاربران آمریکایی را شروع کرد

پرداخت غرامت به این گروه از کاربران در پی دستیابی به توافقی حقوقی صورت می گیرد. با این حال اپل تا به امروز به هیچ گونه کار خلافی در زمینه کاهش سرعت گوشی های هوشمند ساخت این شرکت اذعان ننموده است.

  • سقوط مرگبار در کره ماه/ تجربه وحشتناک فضانورد آمریکایی

مدل هایی که صاحبان آنها در آمریکا از اپل غرامت خواهند گرفت آیفون های شش، شش پلاس، شش اس، شش اس پلاس و اس ای هستند که پیش از روز 21 دسامبر 2017 با آپدیت نرم افزاری آی اواس 10.2.1 (iOS 10.2.1) یا آپدیت های بعدی فعال بوده باشند.

صاحبان آیفون های هفت و هفت پلاس نیز که از آپدیت ترم افزاری آی اواس 11.2 استفاده نموده باشند غرامت دریافت خواهند کرد. کاربران این مدل ها به طور میانگین حدود 84 یورو غرامت خواهند گرفت.

پیش بینی می گردد ارزش کل توافق حقوقی اپل برای پرداخت غرامت به 450 میلیون یورو برسد.

شرکت اپل پیش از این کاهش سرعت مدل های قدیمی آیفون را به وسیله تضعیف باتری آنها پذیرفته بود. البته اپل هدف از این کار را حفاظت از اجزای گوشی های هوشمند خود عنوان نموده بود.

اپل تاکید نموده است که هرگز به طور عمدی عمر محصولات خود را کوتاه نمی کند. این شرکت آمریکایی پیش از این در پرونده های مشابهی نیز در استان های آریزونا و کالیفرنیا حاضر به پرداخت غرامت شده بود. اپل در هر کدام از این دواستان آمریکا حاضر به پرداخت 103 و 457 میلیون یورو شده بود.

  • جادوی سامسونگ با کره غول پیکر لاس وگاس

5858

منبع: خبرآنلاین

به "اپل پرداخت غرامت به کاربران آمریکایی را شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل پرداخت غرامت به کاربران آمریکایی را شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید