فرآیند داوری بخش گروه های پژوهشی و زیرساخت های رویداد گام دوم دانشگاه ازاد در ستاد مرکزی رویداد گام دوم

به گزارش وبلاگ مویک، مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد فرآیند داوری بخش گروه های پژوهشی و زیرساخت های رویداد گام دوم دانشگاه ازاد در ستاد مرکزی رویداد گام دوم را تشریح کرد.

فرآیند داوری بخش گروه های پژوهشی و زیرساخت های رویداد گام دوم دانشگاه ازاد در ستاد مرکزی رویداد گام دوم

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ مویک، عبدالله محمدی، مدیر کل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه از آغاز فرآیند داوری بخش گروه های پژوهشی و زیر ساخت در سطح سازمان مرکزی اطلاع داد. رئیس کمیته گروه پژوهشی و زیر ساخت رویداد با اعلام این خبر بیان کرد که تا آخرین روز کاری سال 1400 واحد های دانشگاهی فرصت ثبت اطلاعات در سامانه رویداد (azadtech.iau.ir) را داشتند که بر این اساس در حوزه های مختلف 8 گانه رویداد شامل کشاورزی و صنایع غذایی و تبدیلی، دارو و تجهیزات پزشکی و فراسودمندها، محصول شیمیایی، ماشین آلات و تجهیزات فناورانه، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، صنایع خلاق، فرهنگی و هنری و گردشگری، فناوری آب و محیط زیست و نساجی، چرم و فناوری های مرتبط بیش از 3500 هسته پژوهشی، گروه پژوهشی، هسته آزمایشگاهی و زیر ساخت ثبت شده است.

محمدی اضافه نمود: پس از ثبت اطلاعات و انجام دو مرحله داوری در واحد های دانشگاهی و در استان ها به منظور ارزیابی این اثر ها در سطح سازمان مرکزی، دو تیم مختلف داوری در دو بخش گروه های پژوهشی و زیر ساخت تشکیل شده است. این تیم ها علاوه بر داوری پرونده های ثبت شده، مسئولیت تعریف الگوی مناسب برای ارایه در زمان برگزاری رویداد را داشته و در اردیبهشت ماه نسبت به آموزش گروه های پژوهشی و زیر ساخت اقدام خواهند کرد. در بخش آموزش تاکید بر نحوه پرورش ایده ها و شکل ارایه آن به صندوق های پژوهش وفناوری و بعلاوه به صنایع و سازمان ها به منظور کسب حمایت های ایشان خواهد شد.

این مقام مسئول در نهایت از کلیه روسای شورای پژوهش وفناوری استانی و بعلاوه روسای مراکز خدمات آزمایشگاهی وکارگاهی استان ها خواست با توجه به امکان ویرایش داده ها مجدد پرونده های ثبت شده را آنالیز نموده و نواقص احتمالی را برطرف کنند. بدیهی است با توجه به تاکید اصلی رویداد بر کیفیت تیم ها، پرونده های ناقص در صورت عدم تکمیل و عدم امکان اصلاح رد خواهد شد و تمام کوشش تیم داوری انتخاب برترین ایده ها متناسب با احتیاج جامعه و کاربردی بودن آن خواهد بود.

گفتنی است رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی به منظور معرفی و ارائه تجهیزات، محصولات، دستاورد ها و فعالیت های حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه در سطح ملی با شعار 1000 گروه پژوهشی و زیرساخت، 1000 ایده و استارتاپ و 1000 شرکت فناور و خلاق، از تاریخ 8 تا 11 خرداد ماه امسال در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرآیند داوری بخش گروه های پژوهشی و زیرساخت های رویداد گام دوم دانشگاه ازاد در ستاد مرکزی رویداد گام دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرآیند داوری بخش گروه های پژوهشی و زیرساخت های رویداد گام دوم دانشگاه ازاد در ستاد مرکزی رویداد گام دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید