فیبروز ابرو یکی از تکنیک های بسیار پرطرفدار و نو در زمینه تاتو

به گزارش وبلاگ مویک، فیبروز ابرو یکی از تکنیک های بسیار پرطرفدار و نو در زمینه تاتو است که برای پر کردن ابرو یا کاور کردن ابرو های خالی یا کم پشت و بی حالت از طریق قلم دستی انجام می گردد. دلیل تمایز این تکنیک با سایر روش ها در نچرال بودن آن است که در عین حال با برطرف ایرادهای ابرو ، نتیجه بسیار شیک و طبیعی دارد.

فیبروز ابرو یکی از تکنیک های بسیار پرطرفدار و نو در زمینه تاتو

اما اجرای فیبروز ابرو احتیاج به آموزش و مهارت کافی دارد.برای کاشت خطوط ظریف در بین ابرو باید تکنیک های انجام آن را به خوبی آموزش دیده باشید تا بتوانید انواع پترن فیبروز را با توجه به ایرادهای یک ابرو انجام دهید.بعلاوه در انتخاب رنگ مناسب هم باید دقت کنید تا نتیجه کار متفاوت از تار موی ابرو نباشد.در این مطلب قصد داریم پارامترهایی که در آموزش فیبروز ابرو مهم است را به شما بگوییم.

اهمیت آموزش فیبروز ابرو

اهمیت آموزش فیبروز ابرو در مهارت و تجربه پیگمنتر است تا سختی کار را برای هنرجو راحت کند و مفاهیم را دقیق و اصولی به شما آموزش دهد.برای آموزش فیبروز ابرو شما ابتدا با قواعد کمپانی فی آشنا می شوید و سپس کار با قلم فیبروز را آموزش می بینید.

این قواعد هم که در سرفصل های اصلی آموزش فیبروز ابرو وجود دارد شامل شناخت نقاط طلایی در صورت ، فاصله استاندارد ابروها از یکدیگر و فاصله ابرو تا چشم با توجه به فرم صورت ، شناخت انواع سوزن ، کار با قلم فیبروز ، انتخاب رنگ مناسب ، می گردد.با توجه به تخصصی بودن این تکنیک ، سر فصل این دوره بسیار جامع به همراه تمام نکات ریز طراحی شده و کاملا مناسب افراد مبتدی هم می گردد.

آموزش فیبروز ابرو از صفر تا صد

آموزش فیبروز ابرو از صفر تا صد یک دوره جامع است که شما را از هر دوره دیگری بی احتیاج می نماید.در این دوره حتی روش گرفتن درست قلم فیبروز در دست را هم آموزش می بینید.

یا میزان صحیح فشار دست روی پوست ، نحوه گذاشتن سوزن در قلم فیبروز ، عواملی که باعث ماندگاری فیبروز ابرو می گردد ، همگی در این دوره صفر تا صد وجود دارد.

آموزش فیبروز ابرو با دستگاه

آموزش فیبروز ابرو با دستگاه روشی است که از قلم جدیدتر است.در واقع برای ماندگاری بیشتر فیبروز ابرو از این روش استفاده می گردد.گاهی برای کاشت فیبروز ابرو پوست شما چرب است که باعث ریزش زیاد رنگ و در نتیجه ماندگاری کم فیبروز می گردد.

استفاده از دستگاه باعث کاشت رنگ در عمق بیشتر پوست می گردد و ماندگاری رنگ بالاتر می گردد.معمولا به این مدل از کاشت با دستگاه نانوبلیدینگ نیز گفته می گردد.

آموزش فیبروز ابرو روی پوست مصنوعی

آموزش فیبروز ابرو روی پوست مصنوعی یکی از تمرینات ابتدایی و بسیار مهم در این دوره است.تمرینات روی پوست مصنوعی باعث می گردد هرگونه خطا و اشکال شما رفع گردد و با تکرار آن می توانید پترن های با کیفیت تر بزنید.

بعلاوه تمرین روی پوست مصنوعی باعث می گردد ترس اولیه برای اجرا کمتر گردد و راحت تر بتوانید روی مدل واقعی کاشت انجام دهید.

عواملی که باید در انتخاب مرکز آموزش فیبروز ابرو در نظر بگیریم چیست ؟

مشاوره رایگان : یک آموزشگاه حرفه ای موظف است قبل از ثبت نام هنرجو برای آموزش فیبروز ابرو هرگونه سوالی را به صورت رایگان پاسخ دهد و به هنرجو برای فکر کردن و تصمیم گرفتن فرصت بدهد.

مهارت و تجربه پیگمنترها : مهارت پیگمنترها برای تصمیم گیری هنرجو بسیار مهم است و باید بستری فراهم باشد تا نمونه کارها یا ویدیوها دیده گردد.

ارائه مدرک معتبر : یک اموزشگاه حرفه ای باید بتواند یک مدرک معتبر واستاندارد ارائه دهد که بتوان بعد از اتمام دوره از آن استفاده کرد.

داشتن پشتیبانی : داشتن پشتیبانی واقعی بعد از اتمام آموزش فیبروز ابرو یک امر به شدت مهم است و به میزان خود دوره اهمیت دارد.زیرا برایتان قطعا سوالاتی در حین کار پیش خواهد آمد که احتیاج به هدایت دارید.

محیط آموزشی مناسب : یک محیط آموزشی مناسب جدای از کوچک یا بزرگ بودن باید محیطی آرام باشد تا در حین آموزش بیشتری میزان تمرکز را داشته باشید.

رعایت موارد بهداشتی : یکی دیگر از نکات مهم در یک محیط آموزشی مناسب رعایت کردن موارد بهداشتی چه برای هنرجویان چه برای مدل هاست.

استفاده از ابزار با کیفیت و رایگان برای هنرجویان : یک آموزشگاه برای آموزش فیبروز ابرو موظف است از ابزار با کیفیت ، استرلیزه و رایگان در حین آموزش برای هنرجویان استفاده کند.

مجوز داشتن آموزشگاه : داشتن مجوز برای آموزشگاه حرفه ای جز باید ها و موارد مهم است.مجوز داشتن برای آموزشگاه در واقع اعتبار یک مجموعه است که حتما باید به آن توجه کرد.

آپدیت بودن دوره ها : سرفصل های آموزش فیبروز ابرو عموما ثابت است اما بعضی طراحی و پترن ها در این سالها تغییر نموده و به روز شده است ، یک مدرس طبق این آپدیت ها پیش برود.

قوانین در حین ثبت نام : گرفتن مشخصات کلی ، ثبت و رزرو اصولی و اطلاع رسانی به موقع قبل از آغاز کلاس از مشخصات یک آموزشگاه حرفه ای است.

ابزار مورد احتیاج در آموزش فیبروز ابرو چیست ؟

ابزار مورد احتیاج در آموزش فیبروز ابرو شامل قلم فیبروز ، تیغ بلید ، تیغ یو ، تیغ اسلوپ ، رنگ فی ، بی حسی قبل از کار و بی حسی حین کار ، دستکش ، پوست مصنوعی (لاتکس) ، تشتک رنگ ، پک استرلیزه و پک یک بار مصرف مشتری ، است .

آموزش فیبروز ابرو را باید حتما به صورت حضوری گذراند ؟

آموزش فیبروز ابرو به چند علت مهم ، بهتر است به صورت حضوری گذرانده گردد.این تکنیک چون در حوزه تاتو است و رعایت نکات بهداشتی و سلامتی در آن بسیار مهم است بهتر است از نزدیک حرکات دست مدرس روی مدل واقعی را ببینید و به عنوان هنرجو روی مدل واقعی نمونه بزنید.بعلاوه حضور در کلاس یاری میکند به واسطه تماشا نمونه کار دیگر هنرجویان ، اشکال خود را ببینید و زود آن را رفع کنید.

آموزش فیبروز ابرو در تهران

آموزش فیبروز ابرو در تهران در مراکز گوناگونی برگزار می گردد ، با سابقه های مختلف در امر آموزش ، قیمت های متفاوت و امکانات متفاوت . در چند نکته کامل شرح دادیم برای انتخاب یک آموزشگاه تخصصی خوب باید به چه نکاتی توجه کنید.

بعضی از آموزشگاه های به نام در حوزه تاتو مانند آموزشگاه فی ، آموزشگاه ایران هاشور ، آموزشگاه سمیرا افشار ، آموزشگاه هنرآموزان جز مراکز قدیمی و با سابقه آموزش فیبروز ابرو در تهران هستند که تمام دوره های آرایشی همراه ارائه مدرک به صورت حرفه ای در آن در حال برگزاری است.

هزینه آموزش فیبروز ابرو

هزینه آموزش فیبروز ابرو به کیفیت آموزشگاه برمیگردد که دارای چه امکاناتی است و مدرس های آن چقدر سابقه کاری دارند و چقدر آپدیت و به روز هستند.

معمولا در آموزشگاه هایی که برند هستند یا نام های شناخته شده ای دارند هزینه آموزش فیبروز ابرو بالاتر است.البته این مسئله ممکن است صرفا تضمینی بر خدمات خوب مجموعه نباشد ، که باز هم تماشا نمونه کارها یاری بزرگی در انتخاب شما خواهد نمود.

منبع: یک پزشک

به "فیبروز ابرو یکی از تکنیک های بسیار پرطرفدار و نو در زمینه تاتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیبروز ابرو یکی از تکنیک های بسیار پرطرفدار و نو در زمینه تاتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید