قرعه کشی شانس به توان دوستی2 بلوبانک در تاریخ 02، 02، 02 برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ مویک، 20 جایزه 200 میلیون تومانی

شانس به توان دوستی نام کمپین بزرگی است که بلوبانک در حال برگزاری آن است. این کمپین از اوایل اسفندماه برگزار گردید که طی آن کاربران این نئوبانک تنها با افزایش موجودی حساب خود می توانستند یکی از 50 جایزه 100 میلیون تومانی مرحله نخست را برنده شوند. در این مرحله کاربران با تنها 100 هزار تومان افزایش موجودی وارد قرعه کشی می شدند و به ازای هر 100 هزار تومان، هر روز یک امتیاز دریافت می کردند. قرعه کشی شانس به توان دوستی روز 25 اسفند با معرفی 50 برنده خوش شانس این مرحله به خاتمه رسید.

قرعه کشی شانس به توان دوستی2 بلوبانک در تاریخ 02، 02، 02 برگزار می گردد

سورپرایز بعدی بلوبانک این است که مبلغ جایزه ها به بهانه 02/02/02، دو برابر شده اند. در دوم اردیبهشت ماه سال 1402 این نئوبانک بنا دارد که 20 جایزه 200 میلیون تومانی به برندگان اهدا کند.

کمپین بعدی بلوبانک شانس به توان دوستی2 از 25 اسفند آغاز می گردد و تا خاتمه روز اول اردیبهشت ادامه پیدا می نماید. در این مرحله تمامی امتیازات مرحله قبلی صفر می گردد و کاربران این بانک برای ورود به کمپین باید موجودی حساب خود را حداقل 200 هزار تومان افزایش دهند تا شانس خود را برای برنده شدن بالاتر ببرند.

در خاتمه هر روز به ازای هر 200 هزار تومان، یک امتیاز به جمع امتیازات شما افزوده می گردد. این امتیاز در روزهای تعطیل رسمی (پنجشنبه ، آدینه و تعطیلات رسمی) دو برابر می گردد.

همچون مرحله قبل، موجودی حساب دوستانی که به بلوبانک دعوت نموده اید باعث افزایش امتیازات شما می گردد. براین اساس در صورتی که موجودی حساب دوستان دعوت شده شما حداقل 2 میلیون تومان یا بیشتر از آن باشد، برای هر روز آن پنج امتیاز به جمع امتیازات شما اضافه می گردد.

به عنوان مثال اگر کاربری موجودی حسابش حداقل 200 هزار تومان باشد و تعداد 20 نفر از دوستان خود را دعوت نموده باشد که موجودی حساب آن ها حداقل 2 میلیون تومان است و حساب خود را هم 200 هزار تومان شارژ کند، در همان روز اول کمپین 102 امتیاز خواهد داشت. 2 امتیاز برای 400 هزار تومان موجودی و 100 امتیاز برای 20 کاربر دعوت شده ای که موجودی حسابی مساوی یا بیش از 2 میلیون تومان دارند.

هر چقدر موجودی حساب شما تا روز قرعه کشی بیشتر باشد؛ شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت. امتیازات کسب شده در خاتمه هر روز محاسبه شده و در بخش بلوکلاب به نمایش درمی آید. برای مشاهده امتیازات روزانه تان کافیست به منوی تنظیمات اپلیکیشن مراجعه نموده و در این بخش گزینه بلوکلاب را انتخاب کنید. برای مشاهده این بخش ضروری است تا اپلیکیشن بلوبانک خود را به نسخه 2.5 به روزرسانی کنید.

مراسم قرعه کشی و معرفی برندگان مرحله دوم کمپین قرعه کشی بلوبانک روز 02/02/02 برگزار می گردد. در خاتمه کمپین قرعه کشی شانس به توان دوستی2 به 20 کاربر خوش شانس بلوبانک 200 میلیون تومان جایزه اهدا می گردد.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال 1398 فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، آغاز کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی کاملا آنلاین و به وسیله اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن

به "قرعه کشی شانس به توان دوستی2 بلوبانک در تاریخ 02، 02، 02 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی شانس به توان دوستی2 بلوبانک در تاریخ 02، 02، 02 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید