مشخصات دوربین گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 به بیرون درز کرد

به گزارش وبلاگ مویک، گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 قرار است به عنوان گوشی های تاشوی تازه سامسونگ تابستان سال جاری راهی بازار شوند به همین دلیل به تازگی اطلاعاتی در رابطه با مشخصات دوربین آن ها منتشر شده است.

مشخصات دوربین گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 به بیرون درز کرد

این روزها تعداد خبرهای پیرامون گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 روز به روز در حال افزایش است به گونه ای که در حال حاضر به یک سری از معینات کلیدی این گوشی ها از جمله اطلاعات مربوط به نمایشگر، پردازنده و… دسترسی داریم. به تازگی هم یکی از افشاگران اطلاعاتی مربوط به دوربین گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 را منتشر نموده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

گوشی های تاشوی سامسونگ در بخش دوربین در مقایسه با سایر پرچم داران این شرکت شرایط خوبی ندارند. اما سری 4 از آن ها به شکل قابل توجهی در این زمینه پیشرفت داشته به گونه ای که باعث امیدواری کاربران شده است. حالا انتظار می رود در نسل 5 هم همین روند خوب را ببینیم. اما با توجه به خبری که به تازگی منتشر شده، کاربران سامسونگ هم باید خرسند باشند و هم ناراحت.

طبق گفته های منبع این خبر یعنی یوگش برار که یکی از افشاگران حوزه فناوری به شمار میرود، گلکسی زد فولد 5 قرار است از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و 10 مگاپیکسلی تله فوتو بهره ببرد. این همان معیناتی است که در دوربین گلکسی زد فولد 4 هم شاهد هستیم. گلکسی زد فلیپ 5 هم به همان سیستم دو گانه دوربین با وضوح 12 مگاپیکسل مجهز خواهد شد که در حال حاضر در گلکسی زد فلیپ 4 هم دیده می گردد. با نگاهی به این معینات می توانیم نتیجه بگیریم که پیشرفتی از لحاظ مگاپیکسل متوجه دوربین های گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 نخواهد شد.

اما نکته مثبت اینجاست که سنسورهای به کار رفته در گوشی های مورد انتظار سامسونگ علی رغم وضوح مشابه، مقدار بزرگ تری خواهند داشت که این یعنی از لحاظ کیفیت تصاویر باز هم شرایط بهتری را در مقایسه با قبل شاهد خواهیم بود. معین نیست آیا تمام سنسورها در مقایسه با قبل ارتقا پیدا می نمایند یا خیر اما بعید است این اتفاق رخ دهد. هرچند باید برای انتشار خبر قطعی در این رابطه کمی منتظر بمانیم.

از جمله سایر اطلاعات پیرامون این دو گوشی که افشاگر یادشده منتشر نموده می توان به لولای بهبود یافته، نمایشگر ثانویه بزرگ تر و پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 اشاره نمود که در رابطه با نوع پردازنده باید بگوییم همان مدلی است که در سری S23 به عنوان قلب تپنده ایفای نقش می نماید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات دوربین گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 به بیرون درز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات دوربین گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 به بیرون درز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید