مسائل و موانع اجرای پروژه های مهم در جنوب کرمان آنالیز شد

به گزارش وبلاگ مویک، با هماهنگی دفتر نمایندگی اتاق کرمان در جنوب این استان و در راستای پیگیری پروژه های اقتصاد مقاومتی در جیرفت و عنبرآباد توسط اتاق کرمان به عنوان تعیین منطقه دو، نشستی با حضور معاون عمرانی استانداری کرمان، رئیس اتاق کرمان و رئیس دفتر نمایندگی اتاق کرمان در جنوب و سایر مسئولان برگزار و مسائل و موانع اجرای دو پروژه کلیدی در این منطقه آنالیز شد.

مسائل و موانع اجرای پروژه های مهم در جنوب کرمان آنالیز شد

در این نشست مسائل اجرای طرح مرکز لجستیک بار در باقرآباد و شهرک گلخانه ای هیدروپونیک در تپه قوچان با حضور نمایندگان دستگاه های متولی از جمله شرکت آب منطقه ای، شرکت پخش فرآورده های نفتی، استانداری کرمان، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل راهداری و حمل ونقل جنوب استان، صندوق توسعه روستایی، اداره کل منابع طبیعی جنوب و بانک کشاورزی جنوب استان آنالیز و مواردی برای رفع آنها به تصویب رسید.

رئیس اتاق کرمان در این نشست گفت: با راه اندازی مرکز لجستیک بار در منطقه، بخش مهمی از مشکل ترافیک در زمان اوج جابجایی بار در جنوب ساماندهی و مسائل بسته بندی محصولات کشاورزی فراوریشده نیز رفع می گردد.

سیدمهدی طبیب زاده، با اشاره به اینکه باید مسائل از دید کارشناسی آنالیز و همه برای حمایت از فراوری و رفع مسائل مالی استان کوشش نمایند، اعلام کرد: اگر یک مرکز لجستیک بار در منطقه راه اندازی گردد، ایجاد این گونه مراکز در منطقه ترویج خواهد یافت.

او ادامه داد: همچنین راه اندازی شهرک گلخانه ای هیدروپونیک نیز می تواند در منطقه بسیار تأثیرگذار باشد که باید در چنین شرایطی از فعالان مالی که باوجود مسائل زیاد همچنان به فکر فراوری هستند، حمایت صورت گیرد.

طبیب زاده، با بیان اینکه فضای کسب وکار استان کرمان در آخرین پایش محیط کسب وکار کشور مربوط به تابستان 99 رتبه سی ام را کسب نموده است، اظهار کرد: استان هایی که جهت پیشرفت را طی می نمایند راهی برای انجام کارها می یابند اما استان هایی که جا مانده اند، همیشه بهانه ای برای کار نکردن دارند.

رئیس اتاق کرمان در خاتمه از معاون عمرانی استانداری کرمان، سایر مدیران و نمایندگان دستگاه های مختلف برای شرکت در این نشست و کوشش برای حل مسائل فعالان مالی قدردانی کرد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "مسائل و موانع اجرای پروژه های مهم در جنوب کرمان آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل و موانع اجرای پروژه های مهم در جنوب کرمان آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید