مصدومیت های طولانی یک مدافع، استقلالی ها حق دارند نگران باشند!

به گزارش وبلاگ مویک، مدافع 28 ساله و 191 سانتی متری تیم استقلال که فصل گذشته هم تعداد قابل ملاحظه ای از بازی های استقلال را از دست داد که عمدتاً نیز به دلیل مصدومیت بود، در ابتدای فصل جاری هم با مصدومیت روبرو شد.

مصدومیت های طولانی یک مدافع، استقلالی ها حق دارند نگران باشند!

یزدانی در اولین بازی آبی پوشان در لیگ بیستم در ترکیب ثابت این تیم نهاده شد و بعد از آن در جریان یکی از تمرینات تیمش از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و گفته می گردد میزان این آسیب دیدگی به حدی هست که حداقل ملاقات تیمش مقابل فولاد را از دست بدهد.

یزدانی فصل گذشته را در حالی شروع کرد که در بازی نخست مقابل ماشین سازی حضور نداشت و از بازی دوم تیمش مقابل فولاد به ترکیب ثابت رسید. وی چهار بازی متوالی از هفته دوم تا پنجم مقابل فولاد، نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس و ذوب آهن را در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت و از هفته ششم تا نهم فرصت بازی پیدا نکرد.

این مدافع که فصل گذشته مجموعاً 18 بازی تیمش را از دست داد، دو مقطع طولانی 8 و 6 هفته ای را به دلیل مصدومیت نتوانست به میدان برود.

یزدانی فصل گذشته کلاً 12 بار به میدان رفت و در مجموع 1056 دقیقه در میدان حضور داشت. وی در همه ملاقاتهایی که حضور داشت در ترکیب ثابت نهاده شد و هرگز به عنوان بازیکن جانشین به میدان نرفت. به جز ملاقات مقابل سپاهان و سایپا که به ترتیب در دقایق 72 و 84 به دلیل مصدومیت تعویض شد، در سایر ملاقاتها تا سرانجام بازی در زمین حضور داشت.

این آمار نشان می دهد که شاید استقلالی ها بابت مصدومیت این بازیکن احساس نگرانی نموده و امیدوار باشند که دوران مصدومیت یزدانی زود به سرانجام برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مصدومیت های طولانی یک مدافع، استقلالی ها حق دارند نگران باشند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت های طولانی یک مدافع، استقلالی ها حق دارند نگران باشند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید