معاون رئیس جمهور: رشد 8 درصدی اقتصاد قابل تحقق است ، با بهبود روابط خارجی به هدف مهم مان می رسیم

به گزارش وبلاگ مویک، معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برخی فکر می کردند برخی مسائل، چه در بعد سیاست داخلی و چه خارجی، انجام شدنی نیست ولی اجرا شده است و این مساله رشد 8 درصدی هم محقق می گردد.

معاون رئیس جمهور: رشد 8 درصدی اقتصاد قابل تحقق است ، با بهبود روابط خارجی به هدف مهم مان می رسیم

به گزارش وبلاگ مویک، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره امکان دستیابی به رشد 8 درصدی که در برنامه هفتم توسعه معین شده است، اظهار کرد: بله قابل تحقق است. الان رشد مالی ما به حدود 4 درصد رسیده است و حتما می توانیم به 8 درصد برسیم.

وی ادامه داد: دولت هم در استفاده از امکانات و ظرفیت های کشور، توسعه سرمایه گذاری، افزایش بهره وری جدی است و همه عوامل باید دست به دست هم دهند تا رشد 8 درصدی تحقق یابد.

حسینی گفت: برخی فکر می کردند برخی مسائل، چه در بعد سیاست داخلی و چه خارجی، انجام شدنی نیست ولی صورت گرفته است و این مساله رشد 8 درصدی هم محقق می گردد.

معاون رئیس جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا تحریم ها می تواند مانعی برای دستیابی به رشد 8 درصدی باشد، گفت: در تهیه برنامه هفتم ملاحظات مختلف در نظر گرفته شده است. ما به هر حال در تحریم هستیم ولی روابط خارجی ما با کشورهای همسایه و منطقه در حال بهبود است.

منبع: همشهری آنلاین

به "معاون رئیس جمهور: رشد 8 درصدی اقتصاد قابل تحقق است ، با بهبود روابط خارجی به هدف مهم مان می رسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون رئیس جمهور: رشد 8 درصدی اقتصاد قابل تحقق است ، با بهبود روابط خارجی به هدف مهم مان می رسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید