مکان های تفریحی قشم

به گزارش وبلاگ مویک، جزیره قشم توسط آب های نیلگون خلیج فارس احاطه شده است و بزرگ ترین جزیره ایران محسوب می شود. در این منطقه جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که بسیاری افراد برای بازدید از آن ها در تور قشم از تهران شرکت می کنند. علاوه بر جاذبه های تاریخی و گردشگری امکان انجام تفریحات مختلفی در قشم وجود دارد. در ادامه به بررسی برخی از مکان های تفریحی و روشی برای رزرو تور لحظه آخری قشم می پردازیم و آن ها را برای شما شرح خواهیم داد.

مکان های تفریحی قشم

تفریحات در قشم

در جزیره قشم امکان انجام تفریحات مختلفی مانند ساحل گردی، شنا، موج سواری، غواصی، طبیعت گردی و... وجود دارد که در ادامه به بررسی برخی از آن ها می پردازیم تا هنگام شرکت در تور قشم بتوانید سفری عالی را تجربه کنید.

غواصی در قشم

مطمئنا غواصی یکی از بهترین تفریحاتی است که در هر جزیره می توان انجام داد. با سفر به قشم می توانید به مراکز مشخص شده رفته و در آن ها با پوشیدن تجهیزات مخصوص دنیای زیرآب را تماشا کنید. ما در ادامه به بررسی دو مورد از بهترین محل ها برای غواصی در قشم می پردازیم:

مرکز غواصی نگین ساحل قشم

بازدیدکنندگان در این مرکز می توانند علاوه بر رفتن به اعماق دریا آموزش هایی برای غواصی را یاد بگیرند که بسیاری از علاقه مندان به غواصی برای بازدید از آن، در تور قشم از تهران شرکت می کنند.سال 1393 مرکز غواصی نگیندر ساحل ریگو افتتاح شد و بزرگ ترین افتخار این مجموعه را می توان انتخاب آن به عنوان مرکز غواصیSSI آلمان در سال 2016 دانست.

مرکز غواصی دلفین مرجان قشم

در این مرکز امکان انجام انواع ورزش های آبی مانند غواصی، جت اسکی، شاتل، فلای برد، قایق سواری و... وجود دارد. امکانات و آموزش های کامل دراختیار شرکت کنندگانی قرار داده می شود که برای تجربه غواصی به این مرکز مراجعه می کنند. همچنین در مرکز غواصی دلفین مرجان امکان اخذ گواهینامه هایی مانندOWS،PADI،SSI وCMAS وجود دارد. این مرکز از معتبرترین آموزشگاه های غواصی کشور نیز محسوب می شود.

موج سواری در قشم

بهترین منطقه این جزیره که با مراجعه به آن می توانید موج سواری کنید، روستای هفت رنگو است. این روستا نزدیکی جنگل های حرا واقع شده است و شما با مراجعه به آن می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. هنگامی که در تور قشم از تهران شرکت می کنید، می توانید به روستای هفت رنگو رفته و علاوه بر بازدید از جنگل های حرا به موج سواری نیز بپردازید. تور بازدید از جنگل های حرا حدود دو ساعت زمان لازم دارد و شما بقیه وقت خود را می توانید به انجام ورزش پرهیجان موج سواری اختصاص دهید.

قایق سواری در قشم

این ورزش یکی دیگر از تفریحاتی محسوب می شود که در همه شهرها می توان تجربه کرد؛ اما این موضوع برای همه واضح است که قایق سواری روی دریا با دیگر روش های انجام این ورزش تفاوت زیادی دارد. با رفتن به جزایر هرمز، هنگام و ناز می توانید علاوه بر قایق سواری روی آب، بازی گوشی دلفین ها را نیز تماشا کنید. مطمئنا ثبت تصاویر این منظره می تواند خاطره ای خوش از تور قشم برای شما همراه داشته باشد.

پارک ها در قشم

بخش هایی از این جزیره به فضای سبز اختصاص داده شده است و امکاناتی از قبیل وسایل ورزشی، میز پینگ پنگ، نیمکت و... در آن ها وجود دارد که مسافران می توانند در این محوطه ها استراحت کند. در ادامه دو مورد از خاص ترین پارک های قشم را به شما معرفی خواهیم کرد.

پارک زیتون

شاید زیتون را بتوان بهترین پارک ساحلی قشم دانست. این پارک محلی مناسب برای پیاده روی محسوب می شود و با قدم گذاشتن در آن با محیطی سرسبز روبرو خواهید شد که به راحتی می توانید دریا را نیز تماشا کنید. در پارک زیتون فروشگاه هایی برای خرید سوغات و رستوران هایی با غذای جنوبی وجود دارد که می توانید پس از پیاده روی به آن ها مراجعه کنید. از دیگر امکانات این پارک می توان به زمین های فوتسال، بسکتبال، والیبال ساحلی، موسیقی زنده و آلاچیق اشاره کرد. با توجه به شرحات داده شده کم تر کسی را می توان پیدا کرد که به پارک زیتون قشم مراجعه کند، اما خاطره خوشی از آن در ذهنش باقی نماند. اگر قصد دارید که قیمت تور قشم را کاهش دهید، می توانید به این پارک رفته و بدون پرداخت هزینه از امکانات موجود در آن استفاده کنید.

پارک کروکودیل

این پارک یکی از بهترین مکان های دیدنی قشم محسوب می شود که هرشخص هنگام شرکت در تور قشم باید از آن دیدن کند. پارک کروکودیل یکی از شگفت انگیز ترین باغ وحش های خاورمیانه به شمار می رود که در آن حدود 100 راس کروکودیل نگهداری می شوند. علاوه براین خزنده، پرنده و حیوانات دیگری همچون طاووس، لاکپشت، ایگوانا و طاووس در پارک کروکودیل قشم هستند که تماشای آن ها را نباید از دست داد.

بهترین روش برای رزرو تور لحظه آخری قشم

شما با مراجعه به سایت های اینترنتی می توانید هرلحظه و در هر مکان قیمت تور قشم و دیگر تورها را بررسی کرده و آن ها را رزرو کنید. تا به امروز سایت های زیادی برای ارائه این خدمات تاسیس شده اند که علی بابا را می توان به عنوان بزرگ ترین آن ها در ایران دانست. این شرکت سال 1393 کار خود را آغاز کرد و اکنون با مراجعه به آن می توانید تور، هتل و بلیط مدنظر خود را رزرو کنید.

ما در این مطلب روشی برای رزرو تور لحظه آخری قشم و برخی تفریحات همراه مکان هایی به منظور انجام آن ها را برای شما شرح دادیم. اگر تجربه شرکت در تور قشم از تهران و انجام موج سواری، قایق رانی یا بازدید از پارک های این جزیره را داشتید، نظرات خود را درباره این موضوعات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: همگردی

به "مکان های تفریحی قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان های تفریحی قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید