نوکیا را فراموش کنید؛ باربی در راه است!

به گزارش وبلاگ مویک، HMD در ماه های آینده یک گوشی ساده با طرح باربی و گوشی هوشمند جدیدی با قابلیت شخصی سازی سخت افزار عرضه خواهد نمود.

نوکیا را فراموش کنید؛ باربی در راه است!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ مویک ، HMD سال گذشته پس از عرضه چند مدل گوشی نوکیا، از فراوری گوشی های اختصاصی خود در سال 2024 اطلاع داد. این شرکت اکنون در MWC 2024 جزئیاتی درمورد برنامه هایش برای عرضه گوشی تاشو متفاوت ارائه داده است.

براساس گزارش زومیت، HMD میخواهد در جولای 2024 (تیر و مرداد 1403) گوشی تاشو جدیدی با همکاری برند باربی عرضه کند. دستگاه مذکور درواقع یک گوشی ساده خواهد بود و هیچ اشاره ای به سیستم عامل آن نشده است.

HMD قبلاً از پلتفرم KaiOS در چندین مدل از گوشی های ساده خود بهره گرفته است و بنابراین انتظار می رود گوشی باربی را نیز با همین سیستم عامل عرضه کند.

HMD طراحی گوشی باربی را فاش نکرده است اما تصویری به اشتراک گذاشته که در آن رنگ صورتی را مشاهده می کنیم. اکنون حدود 6 ماه از عرضه فیلم باربی می گذرد و بنابراین شرکت فنلاندی کمی دیر به فکر استفاده از تب وتاب پیرامون فیلم مذکور افتاده است.

HMD میخواهد گوشی هوشمند دیگری به نام HMD Fusion را نیز عرضه کند که کاربران می توانند سخت افزار این محصول را سفارشی سازی نمایند. دستگاه مذکور در جولای 2024 (تیر و مرداد 1403) روانه بازار خواهد شد و تصاویری هم از طراحی قاب پشتی آن دردسترس قرار گرفته است.

بر اساس بیانیه رسمی HMD، این شرکت امروز مجموعه ابزار مخصوصی برای گوشی Fusion منتشر می نماید که حاوی فایل های طراحی و اطلاعات یکپارچه سازی نرم افزاری است. سایر اطلاعات و تعیینات این دستگاه هنوز اعلام نشده اما به نظر می رسد فرایند تعویض قطعاتش کمی پیچیده تر از روش مغناطیسی باشد که قبلاً در گوشی موتورولا مدل Moto Z دیده بودیم.

HMD تأیید کرد در ماه جولای (تیر و مرداد 1403) گوشی دیگری نیز عرضه خواهد نمود که تعویض نمایشگر آن بسیار آسان خواهد بود. این شرکت به روش دقیق تعمیر یا تعویض صفحه نمایش دستگاه مذکور اشاره نکرد، اما گفت مراحل تعویض نمایشگر محصول مورد بحث نسبت به گوشی های معمولی ساده تر خواهد بود. قیمت گوشی مورد اشاره نیز هنوز تعیین نیست.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "نوکیا را فراموش کنید؛ باربی در راه است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا را فراموش کنید؛ باربی در راه است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید