همه چیز درباره ایرلاین آلیتالیا

به گزارش وبلاگ مویک، همه چیز درباره هواپیمایی آلیتالیا

ایرلاین آلیتالیا ، مشهورترین و بزرگترین ایرلاین ایتالیا و یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی است که به تمامی قاره های دنیا پرواز دارد. دفتر اصلی این ایرلاین در فیومیچینو رم قرار گرفته است. فرودگاه اصلی که این شرکت هواپیمایی در آن فعالیت دارد، فرودگاه لئوناردو داوینچی رم می باشد. آلیتالیا یکی از اعضای اتحادیه اسکای تیم(SkyTeam) می باشد و پروازهای آن یکی از مدرن ترین پروازها در میان تمامی شرکت های هواپیمایی به شمار می رود. بزرگ ترین سهام داران شرکت آلیتالیا، شرکت های ایر فرانس- کی ال ام، اینتسا سانپائولو، یونی کردیت، آتلانتیا و پُسته ایتالیانه می باشند.

همه چیز درباره ایرلاین آلیتالیا

بعلاوه مهمانداران آن از آموزش دیده ترین مهمانداران و از ملیت های مختلف هستند و به همین علت توانایی صحبت با زبان های مختلف را دارند. آلیتالیا خدمات متنوعی را به مسافرین خود ارائه می دهد که در ادامه شما را با بعضی از این خدمات و شرح مختصری درباره هر یک، آشنا خواهیم کرد. با وبلاگ مویک همراه باشید.

خدمات چک- این ایرلاین آلیتالیا

خدمات چک این آلیتالیا شامل 5 بخش می باشد:

چک- این آنلاین:

با استفاده از این سرویس می توانید به صورت آنلاین:

  1. پرواز خود را انتخاب کنید.
  2. سرویس های اضافی را انتخاب کنید، که شامل انتخاب صندلی و انتخاب صندلی اضافه می باشد.
  3. از کارت پرواز خود پرینت بگیرید.

چک- این با موبایل:

تنها با چند کلیک ساده و با استفاده از اپلیکیشن موبایل آلیتالیا، با ورود کد رزرو، شماره بلیط، یا کد MilleMiglia، صندلی ترجیحی خود را انتخاب کنید، کارت پرواز خود را ذخیره کنید و مستقیما به سمت گِیت خروجی فرودگاه بروید.

چک- این سریع

باجه های چک- این سریع این قابلیت را دارند که به طور همزمان به بیش از هفت مسافر خدمات رسانی نمایند. بعلاوه به وسیله چک- این سریع می توانید نوع رزرو خود را تغییر دهید(در صورت همخوانی مبلغ)، صندلی خود را انتخاب کنید، و از کارت پرواز خود پرینت بگیرید.

این سرویس شامل سه مرحله است:

  1. ابتدا خود را با استفاده از شماره بلیط الکترونیکی، کد رزرو، کد MilleMiglia، کارت مشتری دائمی و … معرفی کنید.
  2. پرواز خود را تایید کنید.
  3. کارت پرواز خود را دریافت کنید.

چک- این با تلفن

این نوع سرویس مخصوص اعضای ویژه باشگاه برای صرفه جویی در وقت آن ها در فرودگاه در نظر گرفته شده است. این سرویس برای اعضای Ulisse and Freccia Alata که می توانند با سرویس MilleMiglia تماس بگیرند، و اعضای Freccia Alata Plus که می توانند شماره رزرو خود را اعلام نمایند، در دسترس است.

چک- این در زمان محدود

این سرویس مخصوص کسانی است که می خواهند به موقع به پرواز خود برسند و بیشتر برای پروازهای داخلی و ناحیه شینگن در نظر گرفته شده است و یا پروازهایی بین المللی که حداکثر یک ساعت به طول می انجامند.

خدمات هنگام پرواز ایرلاین آلیتالیا

1.تفریح:

این سرویس شامل 100 برنامه ویدئویی، 100 مجموعه موسیقی، 80 فیلم، 35 برنامه برای بچه ها، 28 بازی فکری، 2 کانال ورزشی و خبر می باشد.

2. ارتباط آسان

در طول پرواز می توانید تماس تلفنی برقرار کنید، پیغام بفرستید، متن بفرستید، در شبکه های اجتماعی پست بگذارید، ایمیل های خود را جواب دهید و اخبار اخیر را به صورت زنده در کانال های آلیتالیا دنبال کنید، و به این ترتیب ارتباط خود را با دنیای بیرون حفظ کنید.

فقط کافی است که بسته های اینترنت وای فای آلیتالیا را بخرید. البته در کلاس پروازی مگنیفیکا 50 مگابایت و در پرواز اکونومی کلاس 10 مگابایت اینترنت وای فای هدیه به مسافران داده می گردد.

3. غذای مخصوص

حداقل 24 ساعت قبل از سفر و هنگام رزرو بلیط یا به وسیله تماس با مرکز پاسخگویی مشتریان، می توانید غذای خاصی را انتخاب و به صورت آنلاین برای صرف در هواپیما رزرو کنید.

این نوع غذاها شامل، غذاهای رژیمی، غذاهای مذهبی و غذاهای بچه ها می باشد.

4. خرید هنگام پرواز

می خواهید در طول پرواز خود خرید کنید؟ می توانید از کاتالوگ GRIFFAIR که آلیتالیا از اجناس با کیفیت ارائه می دهد و در تمامی پروازهای میان قاره ای و غیر شینگن، که بیش از 1 ساعت و 50 دقیقه به طول می انجامند، بهره ببرید. در این کاتالوگ می توانید از میان بسیاری محصول با کیفیت که معاف از مالیات هستند، خرید کنید و بعلاوه از 25% تخفیف روی اجناس معتبر و با کیفیت برخوردار شوید.

سرویس های اضافی ایرلاین آلیتالیا

1. صندلی های راحتی

در این سرویس می توانید با صندلی های راحتی سفر کنید.

آیا از سرویس اکونومی کلاس در پرواز خود استفاده می کنید اما مایل هستید که فضای پای بیشتری در طول سفر داشته باشید؟ برای برطرف این مشکل می توانید در تمامی پروازهای داخلی، بین المللی و میان قاره ای، طی فرایند چک- این به صورت آنلاین، در صفحه اصلی روی گزینه My flights کلیک کنید و سرویس Comfort Seats را انتخاب کنید.

2. حمل بار اضافی

اگر با پرواز LIGHT FARE(پروازهایی که در عین مقرون به صرفه بودن خدمات بسیاری به مسافران ارائه می دهند) سفر می کنید، می توانید مجوز حمل بار اضافی را هنگام چک- این به صورت آنلاین بخرید و به این ترتیب 50% در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

3. بیمه

با برنامه سفر آلیتالیا با خریداری پکیج کامل بیمه که قیمت های مناسبی هم دارد می توانید خیال خود را بابت سفری امن، راحت کنید. این بیمه به مسافران، بلیط و بار آن ها تعلق می گیرد.

حمل بار در سفرهای آلیتالیا

1. کیف و بار دستی

در پروازهای آلیتالیا مجاز به حمل بار دستی، به وزن 8 کیلوگرم و در ابعاد 55*35*25 سانتی متر هستید. بعلاوه حمل مواد خطرناک از قبیل قیچی، مداد تراش، چاقوی جیبی، ابزار کشاورزی، علمی، ورزشی، صنعتی و اسلحه اسباب بازی به داخل کابین هواپیما ممنوع است.

2. چمدان

در پروازهای آلیتالیا، ابعاد چمدان نباید در مجموع از 158 سانتی متر، و وزن آن نباید از 23 تا 32 کیلوگرم(با توجه به نوع کلاس پروازی) بیشتر گردد.

3. بار ویژه

بار ویژه در پروازهای آلیتالیا، شامل حمل لوازم ورزشی، آلات موسیقی، سلاح و مهمات، بسته های سیاسی و اجناس عتیقه می باشد.

توجه داشته باشید که آلیتالیا مسئولیتی در قبال دیرکرد، مفقود شدن و یا خسارت این اقلام نمی پذیرد، بنابراین پیشنهاد می کنیم که قبل از سفر اگر چنین وسایلی همراه خود دارید، آن ها را بیمه کنید.

خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیمای آلیتالیا

منبع: فلای تودی

به "همه چیز درباره ایرلاین آلیتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره ایرلاین آلیتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید