وانت غول پیکر سایبرتراک حریف می طلبد، از ماشین تازه تسلا چه می دانیم؟

به گزارش وبلاگ مویک، خاتمه اولین سایبرتراک، وانت برقی غول پیکر تسلا خاتمه از خط فراوری بیرون آمد، ماشینی که احتمالا می تواند وانت های مشهور و پرفروش بازار را به چالش بکشد.

وانت غول پیکر سایبرتراک حریف می طلبد، از ماشین تازه تسلا چه می دانیم؟

به گزارش خبرآنلاین، بدنه سایبرتراک با طراحی متفاوت و زاویه های تیز از استیل ضدزنگ ضدخش ساخته شده که در مقابل ضربه مقاوم است و تغییر شکل نمی دهد.

این وانت غول پیکر تمام برقی توان یدک کشیدن 7 تن را دارد و با یک بار شارژ کامل می تواند 750 کیلومتر مسافت را طی کند.

قیمت نسخه پایه سایبرتراک از 39 هزار و 900 دلار است که فقط یک موتور الکتریکی دارد و در نسخه های دیگر با قیمت های بالاتر شاهد استفاده از 2 و 3 موتور الکتریکی هستیم.

در مدل پایه تک موتوره قدرت موتور به چرخ های عقب منقل می گردد، اما در مدل 2 و 3 موتوره سایبرتراک تمام چرخ ها متحرک خواهد بود.

بر اساس ادعای کمپانی تسلا سایبرتراک تک موتوره در 6.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن به چیزی حدود 180 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

در مدل 2 موتوره شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت به 4.5 ثانیه کاهش می یابد و حداکثر سرعت آن 193 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قدرتمندترین سایبرتراک با 3 موتور برقی در کمتر از 3 ثانیه از حاکت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن 210 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

تمام مدل های سایبرتراک به سیستم تعلیق تنظیم شونده مجهز شده اند که قادر است ارتفاع ماشین را تا 40 سانتی متر کم و زیاد کند.

منبع: فرارو

به "وانت غول پیکر سایبرتراک حریف می طلبد، از ماشین تازه تسلا چه می دانیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وانت غول پیکر سایبرتراک حریف می طلبد، از ماشین تازه تسلا چه می دانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید