واکنش باشگاه پرسپولیس به ضرب الاجل والنسیا

به گزارش وبلاگ مویک، باشگاه پرسپولیس این روز ها با مسائل متعددی از لحاظ مالی روبرو شده و حجم بدهی های بین المللی سرخ پوشان در آستانه آغاز فصل جابجایی سرخ پوشان را با مسائل متعددی روبرو کرده است.

واکنش باشگاه پرسپولیس به ضرب الاجل والنسیا

تمام راه های درآمدزایی نایب قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا به کارگزار این باشگاه وصل است و با توجه به اینکه شرکت کارگزار تا به امروز بخش زیادی از تعهداتش را عملی کرده و تا اوایل سال آینده هم پرداختی به این باشگاه نخواهد داشت، سبب شده مدیران فعلی پرسپولیس برای تسویه بدهی های خود با دردسر هایی بزرگی روبرو شوند.

در جدیدترین نمونه از این مسائل بزرگ هم کمیته انضباطی فیفا با ارسال نامه ای به پرسپولیس اعلام کرده در صورت پرداخت نشدن بدهی 78 هزار دلاری و جریمه دیرکرد طلب اینیگو والنسیا تا 25 بهمن این باشگاه از حضور در بازار جابجایی محروم خواهد شد. این درحالی است که پرسپولیس برای تسویه بدهی 500 هزار یورویی اش به ماریو بودیمیر هم تنها تا 5 روز دیگر یعنی 12 بهمن فرصت دارد.

در تابستان امسال کمیته شرایط فیفا پرسپولیس را به پرداخت مبلغی حدود 750 هزار دلار در پرونده شکایت گابریل کالدرون و دستیارانش محکوم کرد، اما مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند با پذیرش پرداخت پول به اینیگو والنسیا تصمیم گرفتند برخلاف پرونده وی برخلاف سرمربی آرژانتینی و خواکین، دیگر دستیار وی در دادگاه CAS بررسی شود.

با این وجود پرسپولیس در فرصت مقرر نتوانست این مبلغ را پرداخت کند تا این پرونده به کمیته انضباطی فیفا ارجاع داده شود و اکنون با دومین ضرب الاجل این کمیته سرخ پوشان تنها 18 روز برای پرداخت مطالبات اینیگو و فرار از محرومیت جابجاییی زمان دارند.

ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این امر گفت: با وجود مسائل زیادی که برای درآمدزایی داریم، اما با توجه به این حکم موظف هستیم از هر طریقی پول اینیگو را پرداخت کنیم. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم در این زمان باقی مانده این مبلغ تامین شود.

منبع: فرارو

به "واکنش باشگاه پرسپولیس به ضرب الاجل والنسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه پرسپولیس به ضرب الاجل والنسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید