پکن X55؛ شاسی بلند نو چینی برای بازار ایران

به گزارش وبلاگ مویک، پکن اکس 55 در نمای ظاهری کاملا چابک و متناسب به نظر می رسد. استفاده از پلاستیک سیاه برای افزایش حجم قسمت هلالی گلگیرها، تفات سطح روی درب ها و بعلاوه عناصر کرومی نوار بالایی شیشه ها منتج به شکل گیری چشم انداز جذابی در این قسمت شده است.

پکن X55؛ شاسی بلند نو چینی برای بازار ایران

به گزارش عصر ایران، اخیرا اطلاعاتی از حضور یک شاسی بلند نو چینی در ایران روی خط رسانه ها قرار گرفته که احتمال عرضه پکن اکس 55 از برند بایک را مطرح ساخته است.

پکن اکس 55 در کلاس کراس اوور کامپکت و از سال 2022 معرفی شده است. خودرو از منظر ابعاد برابر با 4620 میلیمتر در طول، 1886 میلیمتر در عرض و 1680 میلیمتر در ارتفاع پیشرفته و فاصله بین محور های آن نیز 2735 میلیمتر است.

طراحی قسمت دماغه با توجه به الگوی مورد علاقه بازار جهانی شکل گرفته است. به عبارت دیگر، این روز ها چراغ های اصلی بسیار باریک مد بازار هستند و بیشتر تولیدات کلاس شاسی بلند با این الگو طراحی می شوند.

این خودرو 3 تریم داینامیک، الیت و پریمیوم دارد که در تریم پایه رینگ آلومینیومی 18 اینچی و در تریم های بالاتر رینگ های آلومینیومی 19 اینچی استفاده شده است.

پکن اکس 55 در نمای ظاهری کاملا چابک و متناسب به نظر می رسد. استفاده از پلاستیک سیاه برای افزایش حجم قسمت هلالی گلگیرها، تفات سطح روی درب ها و بعلاوه عناصر کرومی نوار بالایی شیشه ها منتج به شکل گیری چشم انداز جذابی در این قسمت شده است.

چراغ های اصلی عقب طراحی یکپارچه دارند و در تناسب با قسمت دماغه، اینجا هم از الگوی باریک استفاده شده است.

پکن اکس 55 در قسمت کابین یک انتخاب قابل توجه و بسیار مناسب محسوب می گردد. صندلی ها جلو طراحی اسپرت دارند که حضور جزئیات کرومی نیز آن را کاملا از کلاس یک محصول مالی فاصله داده است.

از امکانات و فناورانه های کابین باید به نمایشگر 10.1 اینچی تنظیمات سیستم تفریح، نمایشگر 10.25 اینچی اطلاعات کیلومتر پشت فرمان، آینه های برقی به همراه تاشوی اتوماتیک، سانروف پانورامیک بزرگ، تنظیم الکتریکی صندلی ردیف جلو 6 جهته به همراه حافظه، فیلتر ان 95 بهبود هوای کابین، دستگیره درب های مخفی، 2 پورت شارژ 12 ولت، یو اس بی برای هر دو ردیف، استراحتگاه دست ردیف جلو، 8 اسپیکر در تریم پرچمدار، بلوتوث، نورپردازی داخلی درب ها در تریم پرچمدار، نور مطالعه ردیف جلو و عقب، نور آرایش هر دو صندلی ردیف جلو، کول باکس، شارژر بی سیم، استارت دکمه ای، وای فای هات اسپات، گرم کن و تهویه صندلی ردیف جلو، تغییر زاویه قابل تنظیم صندلی عقب و... اشاره نمود.

بایک پکن اکس 55

برای پیشرانه تمامی تریم های پکن اکس 55 از تپنده 1.5 لیتری توربو 4 سیلندر با 175 اسب بخار خروجی و گشتاور 305 نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده 7 سرعته دی سی تی در ارتباط با محور جلو هماهنگ می گردد. میانه مصرف سوخت نیز 7.7 لیتر برای 100 کیلومتر رانندگی، محاسبه شده است.

خودرو طی 7.8 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است.

از امکانات بخش ایمنی باید به ای بی اس، ئی بی دی، ورود بدون کلید، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، کروز کنترل، ایربگ، کمربند ایمنی 3 نقطه ای، نشانگر فشار باد لاستیک، رادار عقب و جلو، ایزوفیکس، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط و.. اشاره نمود.

پکن اکس 55 از NCAP چین پیروز به دریافت 5 ستاره ایمنی تست تصادف شده است.

منبع: فرارو

به "پکن X55؛ شاسی بلند نو چینی برای بازار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پکن X55؛ شاسی بلند نو چینی برای بازار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید