پیوس با سرپرست فدراسیون فوتبال ملاقات کرد

به گزارش وبلاگ مویک، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دیداری با سرپرست فدراسیون فوتبال داشت.

پیوس با سرپرست فدراسیون فوتبال ملاقات کرد

به گزارش وبلاگ مویک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فرشاد پیوس با حضور در دفتر کار سیدمیرشاد ماجدی، ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال، برای تیم تازه مدیریتی فوتبال کشور آرزوی موفقیت کرد.

فرشاد پیوس بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در این ملاقات با اشاره به توانمندی ماجدی برای مدیریت فوتبال کشور، وی را از جنس فوتبال دانست و اضافه کرد: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، فردی را به عنوان سرپرست تعیین نموده که از معدود چهره های فوتبالی کشورمان است. ماجدی در دوران فعالیت به عنوان بازیکن و مسئولیت های مختلف خود، کوچک ترین حاشیه ای در بین اهالی فوتبال نداشته و این خود نشانه ای برای رسیدن فوتبال ملی به ساحل آرامش در روزهای آینده و مشاخصه با فساد است.

بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس، دیگر خصوصیت شاخص سرپرست فدراسیون فوتبال را فرارنگی عمل کردن در دوران مسئولیت های وی بیان کرد.

سیدمیرشاد ماجدی در این ملاقات با قدردانی از حضور پیوس در فدراسیون فوتبال گفت: در راستا موفقیت به حمایت و همراهی تک تک خانواده بزرگ فوتبال نیازمندیم و تمام کوشش خود را برای سربلندی فوتبال ملی به کار بسته ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیوس با سرپرست فدراسیون فوتبال ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوس با سرپرست فدراسیون فوتبال ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید