42 درصد از آمار بیکاری در ایران را فارغ التحصیلان آموزش عالی تشکیل می دهند

به گزارش وبلاگ مویک، دکتر حسین بلندی، سرپرست دانشگاه علمی کاربردی، در نشست با علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور، در مورد آمار بیکاری در ایران و شرایط اشتغال و بازار کار در کشور گفت:

42 درصد از آمار بیکاری در ایران را فارغ التحصیلان آموزش عالی تشکیل می دهند

ما می توانیم درصد قابل توجهی از احتیاجهای کشور پیرامون ایجاد یک میلیون و 850 هزار شغل مورد احتیاج دولت را به راحتی رفع کنیم. برای رفع ساختن این احتیاج مهم و ملی، دانشگاه جامع علمی کاربردی احتیاج به بازوان فعال و اجرایی دارد که سازمان بهزیستی می تواند در این بخش به ما یاری کند. همچنان که هم اکنون 42 درصد از بیکاران کشور دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار کرد: راه اندازی مؤسسه آموزش علمی کاربردی بهزیستی برای ما بسیار مهم است؛ هم اکنون وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو در حال راه اندازی مجدد مؤسسه آموزش علمی کاربردی خود هستند.

پس از این سخنان و تصمیمات اتخاذشده از طرف دانشگاه جامع علمی کاربردی، وزارت جهاد و کشاورزی و وزارت نیرو، باید دید که در ماه های آینده چه تغییری در شرایط اشتغال و آمار بیکاری در ایران حاصل می گردد. اخبار تکمیلی درباره این موضوع، متعاقبا اعلام خواهد شد.

برترین فرصت های شغلی برای را در وبلاگ مویک ببینید

منبع: بلاگ دیوار

به "42 درصد از آمار بیکاری در ایران را فارغ التحصیلان آموزش عالی تشکیل می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "42 درصد از آمار بیکاری در ایران را فارغ التحصیلان آموزش عالی تشکیل می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید