هوش مصنوعی

احتمال نابودی بشر از طریق هوش مصنوعی

دیجیاتو: با وجود احتمال نابودی بشر از طریق هوش مصنوعی، ایلان ماسک معتقد است که باید توسعه این فناوری را پیش برد.

15 فروردین 1403

خبر هیجان انگیز برای مالکان این گوشی های سامسونگ

چند گوشی سامسونگ به زودی به هوش مصنوعی گلکسی مجهز خواهند شد و می توانند از ابزارهای آن به رایگان استفاده کنند.

5 اسفند 1402

گوگل هوش مصنوعی را جایگزین کارمندانش می نماید

عصر اتوماسیون شغلی هوش مصنوعی در حال حاضر فرا رسیده است و براساس گزارشی تازه، گوگل می خواهد کارکنان بخش فروش خود را که به وسیله ابزارهای هوش مصنوعی تازه کار آنها اتوماتیک شده برکنار کند یا کار دیگری به آنها بدهد.

2 دی 1402

سامسونگ از لپ تاپ های سری گلکسی بوک 4 رونمایی کرد؛ رقبای جدی مک بوک پرو

لپ تاپ های سری گلکسی بوک 4 از جمله مجذوب کننده ترین و برترین لپ تاپ های سامسونگ محسوب می شوند که به تازگی و در سه مدل مختلف رونمایی شده اند.

23 آذر 1402

مدیاتک از تراشه دایمنسیتی 8300 با تمرکز بر هوش مصنوعی رونمایی کرد

کوالکام و مدیاتک مدتی قبل از تراشه های پرچم دار با قابلیت های مجذوب کننده در زمینه هوش مصنوعی رونمایی کردند و حالا با رونمایی از تراشه دایمنسیتی 8300، این قابلیت ها به گوشی های میان رده هم راه پیدا می نماید.

30 آبان 1402

برترین بازی های رایگان استیم کدامند؟

فروشگاه اینترنتی استیم (Steam) را می توان فروشگاه اصلی بازی در کامپیوتر دانست. به این شکل که کمتر کسی هست که تصمیم داشته باشد روی کامپیوتر بازی کند و از استیم استفاده نکند. این فروشگاه به حدی گشترش پیدا نموده که حتی افراد غیر گیمر نیز از آن استفاده نموده...

25 تیر 1402

پیدا شدن یک هیولای خون آشام، در جنوب فرانسه، عکس

فرارو نوشت: یک موجود خون آشام که ظاهری شبیه ماهی مرکب و هشت پا دارد و در دوره ژوراسیک زندگی می نموده، سال ها قبل در قالب سه فسیل در منطقه ای در جنوب شرق فرانسه پیدا شده بود.

23 تیر 1402

هوش مصنوعی خط میخی هخامنشیان را رمزگشایی می نماید!

رمزگشایی زبان ها و متون باستانی برای نسل ها چالشی برای باستان شناسان بوده است. اکنون، محققان از هوش مصنوعی برای ترجمه سریع متون و زبان های باستانی به انگلیسی - از جمله خط میخی باستانی و هیروگلیف مصری- استفاده می نمایند.

14 تیر 1402

عکس ، کانگوروها در گذشته این شکلی راه می رفتند!

کانگورو پاهای عقب قدرتمندی دارد، که حرکت آن همراه با پرش بر روی این پاها است، اما کشف اخیر دانشمندان نشان می دهد که کانگوروها در گذشته ای نه چندان دور عادت به راه رفتن بر روی پاهای خود داشتند.

31 خرداد 1402

چرا باید هوش مصنوعی را کنترل کرد؟

استوارت راسل، دانشمند علوم رایانه در بریتانیا که به دلیل تلاش هایش در زمینه هوش مصنوعی شناخته شده است. کتاب او تحت عنوان رویکردی نوین به هوش مصنوعی از طریق عباس باقری یزدی به فارسی ترجمه و از طریق انتشارات دیباگران تهران چاپ شده است. این کتاب در بسیاری...

17 فروردین 1402

زوم 150 برابری را با این تلفن همراه تجربه کنید!

زومیت نوشت: طبق گزارشی نو، دوربین 200 مگاپیکسلی نو گلکسی S24 اولترا قابلیت بزرگ نمایی این گوشی هوشمند را بیش از پیش ارتقا خواهد داد.

27 اسفند 1401

یک اتفاق جنجالی در حراج کریستی ثبت شد ، سبقت نیم میلیون دلاری هوش مصنوعی از انسان ها

یک پرتره طراحی شده به وسیله هوش مصنوعی با قیمت خیره کننده 432،500 دلار به فروش رفت. درواقع این قیمت از بسیاری از قیمت های تابلوهایی که به وسیله انسان ها کشیده می گردد بالاتر است.

8 دی 1401

تهدید تسلیحات هوش مصنوعی علیه موجودیت بشر

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: در حالیکه بعضی بر این باورند که چین در حوزه هوش مصنوعی آمریکا را مغلوب نموده است، یک کارشناس هوش مصنوعی در چین گفت: نگرانی عمده وی از روی آوردن کشورها به رقابت در حوزه تسلیحاتی است که به هوش مصنوعی تکیه دارند، زیرا چنین جنگ افزارهایی،...

26 آبان 1400

عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل در 2022؟!

ترکیبی از واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) را واقعیت ترکیبی می نامند. مثلا قرار دادن سر یک حیوان روی تصویر انسان (چیزی که بسیاری از اپلیکیشن ها امروزه انجام می دهند). احتمالا پرسش اصلی این است که اپل روی کدام حوزه بیشتر تمرکز خواهد نمود؟

6 اسفند 1399

پهپاد بوئینگ در یک قدمی سوخت رسانی در آسمان بدون دخالت انسان

از جمله ویژگی های پهپاد MQ-25 شرکت هواپیماسازی بوئینگ، عدم نیاز به انسان برای سوخت گیری هوایی است.

3 بهمن 1399