والیبال

پیروزی سخت ژاپن برابر چین

در ادامه رقابت های لیگ ملت های والیبال 2023 در هفته سوم، تیم ملی والیبال ژاپن به مصاف چین رفت که این رقابت با پیروزی سخت سه بر دو سامورایی ها همراه بود.

14 تیر 1402

امروز چه اتفاقی برای تیم ملی والیبال ایران می افتد؟

هفته نخست لیگ ملت های والیبال 2023 از امروز به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن برگزار می گردد و نخستین رقابت پیش روی تیم ملی والیبال مردان ایران برابر ژاپن خواهد بود که قرار است این بازی از ساعت 14:10 به وقت ایران برگزار گردد.

19 خرداد 1402

روایت تلخ زنان و مردانی که در زمستان سردِ سخت، سرپناهی ندارند

به مردم بگو این شبای سرد که با ماشینشون میرن بیرون، چند تا بسته نون و خرما با یک فلاسک آب جوش و چای همراه ببرن. اگه کارتن خوابا رو تماشا، به هر کدوم یه لیوان چای داغ و یه لقمه نون و خرما بدن.

28 دی 1401

دختران والیبالیست جهانبین در سومین بازی خود نیز ناکام ماندند

رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان با ملاقات تیم های والیبال بانوان سایپا و جهانبین چهارمحال و بختیاری در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد برگزار گردید.

8 آبان 1401

لیگ برتر والیبال، فولاد سیرجان با غلبه بر هراز به نیمه نهایی رسید

تیم والیبال فولاد سیرجان با پیروزی مقابل هراز آمل به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر صعود کرد.

20 خرداد 1401

لیگ برتر والیبال، جدال شهرداری ها به سود ارومیه تمام شد

تیم والیبال شهرداری ارومیه در شروع هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل شهرداری ورامین به پیروزی رسید.

29 فروردین 1401

دوئل نمایندگان والیبال مازندران و کرمان در لیگ برتر

نمایندگان والیبال مازندران و کرمان در ایستگاه یازدهم لیگ به هم رسیدند.

8 اسفند 1400

رویاهای والیبال ایران تا سال 2024 اعلام شد

تهران (پانا) - فدراسیون والیبال آرمان های خود تا انتها سال 2024 را رسانه ای کرد که قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر المپیک پاریس و قهرمانی مردان جهان روسیه از جمله آنان است.

21 دی 1400

چشم انتظار تصمیم مهم فدراسیون والیبال، المپیک پاریس با مربی ایرانی

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با شکست ژاپن برای چهارمین بار قهرمان شد. بهروز عطایی، هدایت تیم ملی را در مسابقات برعهده داشت و پس از چند شکست پیاپی ایران مقابل ژاپن در لیگ ملت ها و بازی های المپیک توکیو،...

5 مهر 1400

روسیه میزبان والیبال قهرمانی جهان 2022 شد

تهران (پانا) - فدراسیون جهانی والیبال پس از تایید آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) اعلام کرد روسیه میزبان قطعی مسابقات قهرمانی مردان جهان در سال 2022 است.

9 مرداد 1400

خبرنگاران تکمیل چهار پروژه ورزشی کلاله 60 میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد

گنبدکاووس - خبرنگاران - رییس اداره ورزش و جوانان کلاله از وجود چهار پروژه نیمه تمام ورزشی در مناطق روستایی این شهرستان اطلاع داد و گفت که برای تکمیل عملیات ساخت آنها به بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار احتیاج است.

1 فروردین 1400

مکان های تفریحی قشم

جزیره قشم توسط آب های نیلگون خلیج فارس احاطه شده است و بزرگ ترین جزیره ایران محسوب می شود. در این منطقه جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که بسیاری افراد برای بازدید از آن ها در تور قشم از تهران شرکت می کنند. علاوه بر جاذبه های تاریخی و گردشگری امکان انجام...

29 دی 1399

شهرداری قزوین از سد راهیاب ملل گذشت

به گزارش خبرنگاران در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز آدینه دو تیم شهرداری قزوین و راهیاب ملل مریوان در خانه والیبال تهران رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در سرانجام تیم شهرداری قزوین با نتیجه 3 بر 2 راهیاب ملل مریوان را شکست...

6 دی 1399

پیکان چیزی برای از دست دادن ندارد، ست اول تحت فشار بودیم

به گزارش خبرنگاران در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم سایپا با نتیجه 3 بر صفر از سد تیم پیکان تهران گذشت.

4 دی 1399

کمک باورنکردنی ستاره دالاس به یک کودک بیمار

ستاره جوان تیم بسکتبال دالاس موریکس، کمک مالی باورنکردنی به یک کودک اسلوونیایی انجام داد.

28 دی 1398

بدون لژیونرها اردوی ملی بی فایده است، بازی سخت مقابل ورامین داریم

عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در مصاحبه با خبرنگاران درباره بازی روز یکشنبه مقابل تیم شهرداری ورامین گفت: همانطور که می دانید روی کاغذ شهرداری ورامین پیروز میدان است. این تیم بازیکنان خوب و با تجربه ای دارد و نتایج درخشانی تا پایان هفته...

26 دی 1398

وونگ مینگ: به لحاظ روحی آماده رقابت با ایران نبودیم

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان مالزی گفت: علت باخت برابر ایران به شرایط روحی شاگردانم برمی گردد، چون آمادگی لازم را به لحاظ روحی نداشتیم.

24 دی 1398

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان: اشتباهات فردی ملی پوشان زیاد بود

اکرم قهرمانی پس از باخت مقابل چین تایپه، گفت: عملکرد تیم چین تایپه مقابل ما بهتر بود و در جاهایی اشتباه های فردی ملی پوشان زیاد بود.

19 دی 1398