استراماچونی با دریافت یک میلیون و 600 هزار دلار از 2400 دلار هم نگذشت! ، پول یامگا تا یک ساعت دیگر پرداخت می گردد

به گزارش وبلاگ مویک، حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال تهران در گفت وگو با خبرنگاران تاکید نمود: این باشگاه دیگر بدهی خارجی ندارد و از این پس تمام کوشش خود را انجام خواهد تا هرچه سریع تر پول بازیکنان را پرداخت کند.

استراماچونی با دریافت یک میلیون و 600 هزار دلار از 2400 دلار هم نگذشت! ، پول یامگا تا یک ساعت دیگر پرداخت می گردد

کریمی در گفت وگو با وبلاگ مویک گفت: خوشبختانه با پیگیری هایی که داشتم طلب 180 هزار دلاری یامگا هم تا ساعتی دیگر پرداخت خواهد شد تا با توجه به نوع قرار دادی که دارد، اتفاقی مثل ماجرای استراماچونی دیگر تکرار نگردد. شما ببینید استراماچونی که طرفداران استقلال اینقدر برایش ناراحت بودند، یک میلیون و ششصد هزار دلار پول گرفت، اما از 2400 دلار به خاطر دیرکرد یک روزه نگذشت.

وی ادامه داد: تا الان پیگیر بودم بدهی به خارجی ها را پرداخت کنم تا شرایط استقلال برای ادامه راه دچار مسئله ای نگردد و طرفداران ناراحت نشوند. به هرحال اگر این بدهی های خارجی را نمی دادیم، ممکن بود با کسر امتیاز و محرومیت هایی روبرو شویم، اما در همین مدت کوتاه 10 روزه که آمدم کوشش کردم با فراهم کردن ارز دلاری این بدهی ها را پرداخت کنم از الان دیگر پیگیر پرداخت پول بچه های تیم هستم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اینکه باشگاه دیگر بدهی خارجی ندارد تاکید نمود: خوشبختانه دیگر بدهی خارجی نداریم. بدهی هایی خارجی ای را دادیم که از 5 سال قبل یعنی از دولت قبلی مانده بود. این هفته یک میزان کارهایم خلوت گردد، برای مذاکره با مدیران شباب الاهلی در مورد بخشیدن جریمه دیر کرد در انتقال مهدی قائدی به امارات خواهم رفت. خوشبختانه در مذاکراتی پیش از این با مدیران شباب الاهلی داشتم قول هایی گرفتیم که جریمه دیر کرد را ببخشند.

او با اشاره به پیروزی استقلال مقابل پارس جنوبی جم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: خوشحالم کادرفنی و بچه ها واقعا زحمت خود را می کشند و دل طرفداران را شاد می نمایند. مطمئنم که در ادامه لیگ هم شرایطی فراهم خواهد شد که استقلال بتواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. استقلال هم در لیگ و هم در جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود در لیگ هم هنوز نا امید نیستیم و مطمئنا تیم های پرسپولیس و سپاهان امتیاز از دست خواهند داد. ممنون بچه ها هستم که زحمت خود را می کشند و یقین دارم در سه بازی به جای مانده از لیگ هم با تمام وجود کوشش خود را خواهند کرد تا دل طرفداران را شاد نمایند. انشاءالله بتوانند به عنوان قهرمانی که حق شان است برسند.

منبع: همشهری آنلاین

به "استراماچونی با دریافت یک میلیون و 600 هزار دلار از 2400 دلار هم نگذشت! ، پول یامگا تا یک ساعت دیگر پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی با دریافت یک میلیون و 600 هزار دلار از 2400 دلار هم نگذشت! ، پول یامگا تا یک ساعت دیگر پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید