ببینید؛ بازی تازه سازندگان Ori با نام No Rest for the Wicked معرفی گردید

به گزارش وبلاگ مویک، در جریان گیم اواردز 2023، مون استودیوز (Moon Studios)، سازنده مجموعه بازی تحسین شده Ori، از بازی تازه خود با نام No Rest for the Wicked رونمایی کرد. در ادامه می توانید تریلر زیبای این بازی را هم ببینید.

ببینید؛ بازی تازه سازندگان Ori با نام No Rest for the Wicked معرفی گردید

بازی تازه مون استودیوز یک بازی اکشن نقش آفرینی خواهد بود و این بار ناشر بازی آن ها شرکت پرایوت دیویژن (Private Division) است و این اثر قرار است برای پلتفرم های پل استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس / اس و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم) عرضه گردد. نسخه دسترسی زودهنگام (Early Access) این بازی در سه ماهه آغازین سال 2024 برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد اما تاریخ عرضه نسخه کامل برای تمامی پلتفرم ها هنوز تعیین نشده است.

پرایوت دیویژن درباره بازی No Rest for the Wicked توضیحات زیر را ارائه نموده است:

توماس ماهلر (Thomas Mahler)، هم مؤسس مون استودیوز و کارگردان پروژه، در یک بیانیه مطبوعاتی درباره این بازی گفت: ما در آرزوی این بودیم که بتوانیم اثری در ژانر اکشن نقش آفرینی که همه با آن بزرگ شده ایم و دوست داریم، خلق کنیم. بعد از موفقیت Ori، برای ما واضح بود که اکنون بالاخره به آن بلوغی رسیده ایم که بتوانیم آن رؤیاها را محقق کنیم. نمی توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم بازیکنان نسبت به این برداشت کاملاً تازه از این ژانر چه واکنشی نشان خواهند داد!

گنادی کورول (Gennadiy Korol)، هم مؤسس مون استودیوز و مدیر فراوری و تکنولوژی این استودیو، در صحبت های خود اعلام کرد: در شش سال گذشته، ما سخت مشغول کار بر روی این پروژه بودیم که از شور و اشتیاق رؤیایی ما گرفته شده است - یک اکشن نقش آفرینی که با عشق و جاه طلبی ما برای مکانیک های محکم و انبوه گیم پلی و دنیا سازی، تقویت شده است. ما هیجان زده هستیم تا برداشت خودمان را از چیزی که همواره به عنوان پایه های اصلی ژانر اکشن نقش آفرینی پیش بینی نموده ایم، نشان دهیم، در حالی که گام های بعدی را برای بازسازی عناصری برداریم که برای نوآوری مناسب می دانیم.

اطلاعات بیشتر درباره بازی No Rest for the Wicked در جریان یک رویداد دیجیتالی در تاریخ 1 مارس 2024 اعلام خواهد شد. شما می توانید تریلر و تصاویر مجذوب کننده این بازی را از پایین مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ بازی تازه سازندگان Ori با نام No Rest for the Wicked معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی تازه سازندگان Ori با نام No Rest for the Wicked معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید