سگا در پی ساخت فیلم و سریال بر اساس سری پرسونا است

به گزارش وبلاگ مویک، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که سگا در پی ساخت فیلم و سریال های بیشتری بر اساس بازی های ویدیویی است و این بار به بازی های کمپانی اتلوس (Atlus) چشم دوخته است.

سگا در پی ساخت فیلم و سریال بر اساس سری پرسونا است

این کمپانی در مصاحبه ای نو بیان نموده که در حال آنالیز پروژه های لایو اکشن متنوع با استودیوها و تهیه کنندگان مختلف است. تورو ناکاهارا (Toru Nakahara)، تهیه کننده فیلم های Sonic the Hedgehog، در صحبت های خود این موضوع را تایید و اشاره ای به سری نقش آفرینی و محبوب پرسونا کرد. او گفت:

سگا به طور خاص به هیچ شرکت تولیدی خاصی اشاره ننموده است و در حال حاضر تنها علاقه مند به آنالیز پروژه های مختلف با کمپانی های مختلف است. در واقع با توجه به اینکه فیلم Sonic the Hedgehog 2 اکنون پرفروش ترین اثر اقتباسی از بازی های ویدیویی تاریخ است، منطقی است که شرکت سازنده آن در پی ساخت فیلم های بیشتر و کسب عایدی بالاتر باشد. البته در گذشته سری پرسونا از اقتباس انیمه ای خود بهره مند شده، اما ساخت فیلم یا سریالی لایو اکشن از آن فعلا انجام نشده است. از طرفی سری پرسونا با عرضه روی ایکس باکس در اواخر سال جاری با مخاطبان کاملا روبرو خواهد شد و به نظر می رسد که سگا و اتلوس قرار است تا بر موج محبوبیت آن سوار شوند.

لازم به ذکر است که طبق گزارش ها، 2022 سال بسیار خوبی برای کمپانی اتلوس بوده است. طبق آخرین آمار منتشر شده تا 31 مارس (11 فروردین)، به نظر می رسد که فروش بازی های این کمپانی فراتر از آن چیزی بوده که انتظار می رفته است. از طرفی با انتشار بازی Shin Megami Tensei 3: Nocturne HD Remaster در غرب، انتشار جهانی Shin Megami Tensei V و نسخه بازسازی شده Persona 4 Arena Ultimax، برترین سال اتلوس از زمان پیوستن به سگا در حال رقم خوردن است.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ

به "سگا در پی ساخت فیلم و سریال بر اساس سری پرسونا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سگا در پی ساخت فیلم و سریال بر اساس سری پرسونا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید