تساوی بعثت کرمانشاه مقابل چوکا تالش

به گزارش وبلاگ مویک، خبرنگاران/کرمانشاه تیم بعثت کرمانشاه در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال در دیداری خانگی به تساوی صفر بر صفر برابر چوکا تالش رضایت داد.

تساوی بعثت کرمانشاه مقابل چوکا تالش

افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در خاتمه این ملاقات که عصر امروز(12 آذر) در ورزشگاه آزادی شهر کرمانشاه برگزار گردید، در گفت و گو با وبلاگ مویک، اظهار کرد: در این ملاقات بازی خوب و جذابی را برابر حریف تالشی انجام دادیم، حریفی که در حال حاضر در صدر جدول گروه واقع شده است و سه بازی گذشته اش را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

وی اضافه کرد: با اینحال تیم ما برابر این حریف قدرتمند بازی خوبی از خود نشان داد و موقعیت های گل زیادی داشتیم، از جمله در دقیقه 86 که یک موقعیت تک به تک را از دست دادیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه ادامه داد: تیم ما در این ملاقات کاملا سوار بر بازی بود و حریف را زمین گیر نموده بودیم.

حسنی بااشاره به حضور تماشاگران پرشور کرمانشاهی در ورزشگاه آزادی، مطرح نمود: تماشاگران هم با تشویق های خود یاری کردند تا تیم ما بازی بهتری را در این ملاقات انجام دهد.

وی با بیان اینکه تیم بعثت در هر بازی فرایند صعودی را نسبت به بازی قبل دارد، گفت: تیم در آخرین دقایق آغاز لیگ بسته شد، بنابراین با گذشت زمان به انسجام خواهیم رسید.

مدیرعامل باشگاه بعثت در مورد انتخاب سرمربی تازه برای تیمش هم گفت: در حال حاضر داوود نظر محمدی به عنوان مربی، تیم را راهبری می نماید.

وی در ادامه با تایید خبر جدایی کیومرث لرستانی سرپرست تیم بعثت بعد از شش سال همراهی این تیم، مطرح نمود: سرپرست تازه تیم انتخاب شده است.

تیم بعثت کرمانشاه در خاتمه هفته چهارم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال از مجموع 4 بازی صورت گرفته و کسب 2 مساوی و 2 باخت با 2 امتیاز در رده سیزدهم جدول گروه خود و یک پله مانده به انتهای جدول واقع شده است.

در گروه A لیگ دسته دوم فوتبال تیم بعثت با تیم های سپیدرود دشت، چوکا تالش، نیروی زمینی تهران، پیغام توس خراسان رضوی، شهدای بابلسر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان کرج، شهرداری بم، آبی پوشان امید کوشا تهران، شهید اورکی اسلامشهر، نفت و گاز گچساران، شهدای ماهشهر و ایرانجوان بوشهر هم گروه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تساوی بعثت کرمانشاه مقابل چوکا تالش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی بعثت کرمانشاه مقابل چوکا تالش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید