تونر در روتین پوستی روزانه چه جایگاهی دارد؟

به گزارش وبلاگ مویک، اگر در پی داشتن پوستی شفاف و سرحال هستید، ضروری است یک روتین پوستی مناسب را هر صبح در هنگام آغاز روز و شب پیش از خواب، تکرار کنید. در مقاله امروزه به اهمیت داشتن روتین پوستی صبح، محصولات لازم برای داشتن یک روتین پوستی خوب و جایگاه مهم تونر در این روتین صحبت می کنیم. بنابراین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا دریابید تا به امروز روتین پوستی خود را صحیح انجام می دادید یا خیر؟

تونر در روتین پوستی روزانه چه جایگاهی دارد؟

اهمیت روتین پوستی روزانه

اینکه شب ها و پیش از خواب، پوست صورت خود را از انواع آلودگی ها و مواد آرایشی پاک کنید، درجه اهمیت بسیار بالایی دارد اما نباید از یاد برد، داشتن یک روتین پوستی در صبح نیز، لزومه داشتن یک پوست سالم است. چرا که در ابتدا با تمیز و مغذی نگهداشتن پوست، به سلامت پوست یاری شایانی می نماید.

ثانیا شستشوی منظم باعث حذف سلول های مرده و روغن اضافی پوست می گردد از مسدود شدن منافذ پوست و احتمال خروج جوش ها جلوگیری می نماید. در درجه سوم گفتنی است که داشتن یک روتین پوستی روزانه برای حفظ نرمی پوست و جلوگیری از خشکی بسیار مهم است. در آخر لازم است بدانیم محافظت موثر در برابر پرتوهای مضر UV و عوامل محیطی، پوست را از آسیب و پیری زودرس حفاظت می نماید.

بنابراین وجود روتین پوستی روزانه علاوه بر نگهداشتن سلامت پوست شما به زیبایی و شفافیت پوست صورت شما می افزاید و بنابراین دیگر دلیلی برای پوشاندن ایرادات پوست با کرم پودرهای سنگین نخواهید داشت.

ترتیب صحیح استفاده از محصولات پوستی در روتین روزانه

استفاده از محصولات به ترتیب و به شیوه صحیح بسیار مهم است. با یک محصول شستشوی صورت ملایم مثل فوم شستشو شروع کنید و پوست صورت خود را با فشار ملایم دست و با حرکات دایره ای پاک نموده و سپس با آب گرم به طور کامل آبکشی کنید. حال زمان استفاده از تونر رسیده است.

کافی است تونر با استفاده از یک پد پنبه ای روی پوست تمیز بکشید تا آلودگی های به جای مانده را حذف نموده و pH پوست را بهبود بخشید. تونرهای ژنوبایوتیک با داشتن سه مدل مختلف دست شما را برای انتخاب باز می گذارد که در بخش بعدی به معرفی این تونرها می پردازیم. ژنوبایتیک یکی از برندهای تخصصی با محصولات پوستی است که سبد تونرهای یکی از جدیدترین تولیدات این برند داخلی هستند، در ادامه میتوانید با محصولات این برند بیشتر آشنا شوید.

اما برگردیم به ادامه روتین پوستی روزانه، سپس با استفاده از یک مرطوب نماینده سبک، پوست را هیدراته و تغذیه کنید و مطمئن شوید که آن را به طور یکنواخت بر روی صورت و گردن پخش نموده اید. در نهایت، مرحله حیاتی استفاده از یک کرم ضدآفتاب با SPF مناسب را نباید فراموش کنید و تمامی قسمت های پوست که در برابر آفتاب قرار گرفته است را به خوبی پوشش دهید. قبل از انجام مرحله بعدی، به هر محصول اجازه دهید کاملاً جذب گردد و به خاطر داشته باشید که حرکات باید آرام باشد و از کشیدن و فشار آوردن به پوست که ممکن است آن را تحریک کند، اجتناب کنید.

انواع تونرهای ژنوبایوتیک

  • تونر آبرسان صورت ژنوبایوتیک

این محصول با تمیز کردن عمیق منافذ پوست و تنظیم pH آن، به سلول های پوستی یاری می نماید تا رطوبت موجود در تونر به طور کامل درون پوست جذب نمایند که این امر سبب می گردد پوست نرم و تازه باقی بماند. عصاره گل رز استفاده شده در این تونر از نوع رز وحشی در منطقه شمال آفریقا است که به عنوان خنثی نماینده رادیکال های آژاد روی پوست عمل می نماید. بعلاوه این عصاره سبب ریلکس شدن سطح پوست می گردد.

از دیگر موارد به کار رفته در ساخت این تونرمی توان به عصاره بامبو اشاره نمود که علاوه بر رطوبت رسانی عمقی، به عنوان تغذیه نماینده اصلی سلول های پوست عمل می نماید. با استفاده منظم از این تونر، پوستی زیبا و سالم خواهید داشت. تونر آبرسان صورت ژنوبایوتیک علاوه بر خاصیت پاک نمایندگی مؤثر، فاقد الکل است.

  • تونر تنظیم نماینده چربی و براقیت صورت ژنوبایوتیک

این محصول شامل مورد سبز است، که عصاره ای ویژه برای کاهش چربی اضافی روی پوست محسوب شده و برق پوست را از بین می برد. این عصاره با جلوگیری از تجمع سلول های چربی، سبب تنگ شدن منافذ پوست می گردد. گریپ فروت دیگر ماده به کار رفته در ساخت این محصول، همراه با مورد سبز، جریان خون مویرگی را در زیر پوست افزایش داده و پوست را آرامش می بخشد. تونر تنظیم نماینده چربی و براقیت صورت ژنوبایوتیک، برترین انتخاب برای افرادی است که پوست چرب و مستعد جوش دارند و در پی محصولی هستند که فاقد الکل باشد اما پاک نمایندگی موثری داشته باشد.

  • تونر روشن نماینده صورت ژنوبایوتیک

پوست صورت تحت عوامل مختلفی می تواند تغییر رنگ دهد. اگر شما جزو افرادی هستید که روشن شدن پوست برایتان امر مهمی است، پیشنهاد ما به شما استفاده از تونر روشن نماینده صورت ژنوبایوتیک است. چرا که در ساخت این محصول از عصاره برگ شاه توت سیاه استفاده شده است که به پوست روشنایی می بخشد و به شما یاری می نماید تا رنگ پوستی یکنواخت و همگن داشته باشید. بعلاوه، این عصاره، به شکل عمیق به لایه های زیرین پوست شما رطوبت رسانی انجام می دهد تا پوستی شفاف و صاف و باطراوت داشته باشید.

شیرین بیان نیز یکی از ترکیبات مهم به کار رفته در ساخت این تونر است که به عنوان یک ماده ضد التهاب قوی عمل می نماید و بعلاوه دارای خاصیت آنتی اکسیدانی مفید برای پوست است. تونر روشن نماینده صورت ژنوبایوتیک بعلاوه همچون دو تونر قبلی، توانایی پاک نمایندگی مؤثر را دارا بوده و بدون الکل است.

تونرهای تخصصی ژنوبایوتیک را میتوانید با تخفیف ویژه از سایت فروشگاهی سفیر به صورت آنلاین بخرید.

منبع: یک پزشک

به "تونر در روتین پوستی روزانه چه جایگاهی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تونر در روتین پوستی روزانه چه جایگاهی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید