راه اندازی استودیو صوتی تصویری در دانشگاه شیراز

به گزارش وبلاگ مویک، استودیو صوتی تصویری و مرکز هنر و رسانه دانشگاه شیراز با نام ماهوت با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال، راه اندازی و طی مرنامی رسما افتتاح شد.

راه اندازی استودیو صوتی تصویری در دانشگاه شیراز

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ مویک، طی مرنامی با حضور رئیس و جمعی از مسئولان دانشگاه شیراز، استودیوی صوتی تصویری و مرکز هنر و رسانه دانشگاه شیراز، که 6 میلیارد ریال صرف احداث و تجهیز آن شده است، با نام ماهوت رسما افتتاح شد و شروع به کار کرد.

حمید نادگران، رئیس دانشگاه شیراز، در این آیین؛ ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق، مرکز هنر و رسانه دانشگاه شیراز را زمینه ساز شکوفایی ایده های فرهنگی، هنری و رسانه ای دانشجویان دانست و گفت: امروز مرکز هنر و رسانه دانشگاه شیراز با زیرساخت های ویژه ای گشایش می یابد و می توان گفت در کشور کم نظیر است.

نادگران این مرکز را برای توانمندسازی بیشتر دانشجویان درزمینه فراوری محتوای فرهنگی، پژوهشی و آموزشی مؤثر دانست و اضافه نمود: این مرکز با دارابودن یک استودیوی حرفه ای، می تواند نه تنها احتیاج های دانشگاه، دانشجویان و اساتید را در درون دانشگاه رفع سازد؛ بلکه می تواند پاسخ گوی فراوری محتوای دانشگاهی برای عرضه در عرصه های بین المللی هم باشد؛ کاری که تا به امروز در هیچ کدام از دانشگاه های کشور انجام نشده است.

رئیس دانشگاه شیراز بهره گیری همه بخش های دانشگاه شیراز از این توانمندی را خواهان شد و ادامه داد: این مرکز در زمینه فراوریات فرهنگی-هنری می تواند به پویایی و پرورش هنر های دانشجویان از یک سو و بسترسازی امیدآفرینی، شادی بخشی و آگاهی دهی به دانشجویان، کارمندان، اساتید و خانواده های آنان ازسوی دیگر یاری کند.

واعظی، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز هم راه اندازی مرکز هنر و رسانه دانشگاه شیراز را بسترساز پویایی بیشتر فرهنگی و رسانه ای در دانشگاه دانست و گفت: این مرکز پیش از هرچیز دانشگاه را در زمینه زیرساخت های فرهنگی و خدماتی خودکفا می نماید تا بسیاری از احتیاج های دانشگاه، به دست خود دانشجویان و دانشگاهیان به خاتمه برسد.

مدیر فرهنگی دانشگاه هم اهداف اصلی احداث این مرکز را فراوریات رسانه ای در زمینه های مختلف؛ ایجاد زمینه کسب عایدی و کارآفرینی برای دانشجویان؛ ایجاد اکوسیستم نوآورانه و فناورانه در زمینه فراوری محتوا؛ شناسایی و پرورش دانشجویان مستعد در زمینه های فعالیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای؛ ایجاد مشارکت، تعامل و ارتباط سازنده و مفید با واحد های درون و برون دانشگاهی و ارائه خدمات و فراوریات مفید و فاخر فرهنگی به واحد های درون و برون دانشگاهی برشمرد.

علی حفیظی ادامه داد: پیش بینی می گردد بیش از 70دانشجو بتوانند پس از اعلام فراخوان، ثبت نام، مصاحبه، سطح بندی و آموزش های تکمیلی در این مرکز به صورت پاره وقت مشغول به کار شوند. استفاده از ظرفیت دانشجویان همراه با آموزش هدفمند می تواند آنان را برای کارآفرینی پس از دانش آموختگی هم آماده کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "راه اندازی استودیو صوتی تصویری در دانشگاه شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی استودیو صوتی تصویری در دانشگاه شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید