سامسونگ گلکسی واچ 3 و واچ اکتیو 2 را با قابلیت های نو آپدیت کرد

به گزارش وبلاگ مویک، سامسونگ به تازگی آپدیتی را برای گلکسی واچ 3 و واچ اکتیو 2 عرضه و طی آن قابلیت های جدیدی را به این دو محصول اضافه نموده است.

سامسونگ گلکسی واچ 3 و واچ اکتیو 2 را با قابلیت های نو آپدیت کرد

وقتی سامسونگ با گوگل وارد همکاری شد تا سیستم عامل ساعت های هوشمند خود را از تایزن به Wear OS تغییر دهد، بسیاری از کاربران از این بابت نگران بودند که شاید سامسونگ پشتیبانی از گلکسی واچ 3 و واچ اکتیو 2 را متوقف کند. چرا که این ساعت ها قرار نبود سیستم عامل تازه گوگل را دریافت نمایند و در نتیجه باید با همان تایزن به کار خود ادامه می دادند. اما سامسونگ با اعلام این خبر که بعد از عرضه رسمی ساعت های هوشمند مبتنی بر تایزن، حداقل 3 سال از آن ها پشتیبانی می نماید، خیال کاربران خود را آسوده کرد.

سامسونگ گلکسی واچ 3 را در سال 2020 و واچ اکتیو 2 را در سال 2019 راهی بازار کرد. در نتیجه هر دوی این محصولات می توانند همچنان به روزرسانی های تازه را دریافت نمایند. سامسونگ هم از زمان عرضه این محصولات تا به امروز بارها آپدیت هایی را جهت برطرف باگ و اضافه کردن قابلیت های نرم افزاری و افزایش پایداری آن ها منتشر نموده است اما این آپدیت آخر هم سنگین تر است و هم قابلیت های بسیار خوبی را با خود به همراه دارد.

در آپدیت تازه، کاربران گلکسی واچ 3 و واچ اکتیو 2 نه تنها به واچ فیس های تازهی دسترسی پیدا نموده اند بلکه عملکرد آن ها در پایش فعالیت های ورزشی هم تا حدودی بهتر شده است. اما نکته مثبت این آپدیت اینجاست که دو ساعت هوشمند نسبتا قدیمی سامسونگ به قابلیت تشخیص خر و پف هم مجهز شده اند. این قابلیت به کاربران یاری می نماید تا مقدار کیفیت خواب خود را مورد ارزیابی قرار دهند اما شرکت کره ای در ابتدا آن را برای سری گلکسی واچ 4 و بعدا هم واچ 5 در دسترس قرار داد؛ ساعت هایی که از سیستم عامل Wear OS گوگل بهره می برند و نه تایزن.

علاوه بر این ها، قابلیت Daily Activity Indicator هم به روزرسانی شده و اکنون به شکل بهتر و ساده تری اطلاعات بدست آمده از شرایط سلامتی در گوشی را همگام سازی می نماید. اگرچه این آپدیت تازه دربردارنده بیشترین مقدار تغییراتی نیست که تا به امروز طی یک آپدیت برای واچ 3 و واچ اکتیو 2 منتشر شده اما بعضی از آن ها بسیار کاربردی و مهم هستند.

اینکه گلکسی واچ اکتیو 2 قرار است از این پس هم آپدیت عمده ای را دریافت کند یا خیر هنوز معین نیست چون این محصول با احتساب سال جاری، سه سال است که در بازار در دسترس واقع شده است. اما گلکسی واچ 3 هنوز یک سال دیگر هم فرصت دارد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ گلکسی واچ 3 و واچ اکتیو 2 را با قابلیت های نو آپدیت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی واچ 3 و واچ اکتیو 2 را با قابلیت های نو آپدیت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید