ماهشهر تیم گمنام و شگفتی ساز لیگ برتر ووشو بود

به گزارش وبلاگ مویک، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم هیات ووشو ماهشهر درباره سومی این تیم در لیگ برتر کشور با ترکیبی از جوانان و ورزشکاران 16 تا 18 ساله، گفت: ما در واقع یک تیم گمنام بودیم که شگفتی ساز شدیم.

ماهشهر تیم گمنام و شگفتی ساز لیگ برتر ووشو بود

احمد عسکری مهر در گفت و گو با وبلاگ مویک درباره سومی تیمش در لیگ برتر کشور، اظهارکرد: این رقابت ها به صورت متمرکز و در دو گروه به میزبانی تهران برگزار گردید که ما در گروه خودمان به اسم تیم دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کردیم. در این مرحله بازی ها ضربدری بود که در مسابقه اول به مصاف تیم دانشگاه آزادی رفتیم که ووشوکاران ملی پوش در اختیار داشت و به همین علت با تیم ذخیره مان رو به روی این تیم حاضر شدیم تا تمام انرژی مان را برای بازی با پارس جنوبی که برای مشخص تیم سوم لیگ بود، بگذاریم.

وی اضافه کرد: در بازی بعدی مقابل پاس قوامینی قرار گرفتیم که پیش از این توانسته بود، شش بار قهرمان لیگ برتر گردد. این تیم دارای بازیکنان مدعی، صاحب نام و ملی پوش بود که ما توانستیم با یک بازی مقتدرانه با حساب 10 بر 4 این تیم را شکست دهیم و برای اولین بار در تاریخ ووشوی استان خوزستان، روی سکوی لیگ برتر ایستادیم.

سرمربی تیم هیات ووشو ماهشهر گفت: برترین های ووشوی ایران در این مسابقات حضور داشتند و شاهد ویترینی از برترین ها در لیگ برتر بودیم. تیم های مدعی این دوره، بازیکنان سطح بالا که عناوین آسیایی و جهانی را در کارنامه داشتند، جذب نموده بودند و به نظرم مسابقات در سطح رقابت های آسیایی و جهانی برگزار گردید.

وی اضافه کرد: ما در این رقابت های سنگین به جوان ها و ووشوکاران 16 تا 18 ساله اعتماد کردیم و جواب اعتماد به جوانان را هم گرفتیم. ضمن این که حذف تیم پارس جنوبی به وسیله جوان ترین تیم لیگ، برای همه تعجب برانگیز بود و حتی سوژه رسانه ها شده بود. کسی فکر نمی کرد که قهرمان چندین دوره لیگ برتر به وسیله تیم ماهشهر که تیمی جوان بود، شکست بخورد. ما تیمی جوان و گمنام بودیم که ما را دست کم گرفته بودند اما در همین رقابت ها تیم های مدعی را از گردونه مسابقات حذف کردیم. ما در واقع یک تیم گمنام بودیم که شگفتی ساز شدیم.

عسکری مهر گفت: متاسفانه پتروشیمی های ماهشهر از ما حمایت نکردند و تنها یکسری همکاری ها از سوی فرمانداری ماهشهر صورت گرفت اما اسپانسر نداشتیم. توقع داریم که مسئولان شهری و استانی از تیم ووشو ماهشهر که نماینده خوزستان در لیگ برتر است، حمایت نمایند که اگر این مهم محقق گردد، قول می دهم با جوانان مستعدی که داریم، قهرمان لیگ برتر هم شویم و لیگ را از دو قطبی بودن که همواره دانشگاه آزاد یا پارس جنوبی قهرمان می شوند، خارج کنیم. بعلاوه جا دارد از حمایت ها و کوشش های آقای شریفی رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ماهشهر تیم گمنام و شگفتی ساز لیگ برتر ووشو بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهشهر تیم گمنام و شگفتی ساز لیگ برتر ووشو بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید