معین شدن شرایط آنالیز پرونده مودیان مالیات بر ارزش افزوده به وسیله مجلس

به گزارش وبلاگ مویک، مجلس با تصویب بندی از لایحه بودجه سال آینده، شرایط آنالیز پرونده مودیان مالیات بر ارزش افزوده را معین کرد.

معین شدن شرایط آنالیز پرونده مودیان مالیات بر ارزش افزوده به وسیله مجلس

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ مویک، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز صبح و در ادامه آنالیز بخش های عایدیی لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، با تصویب بند (ب) تبصره (6) ماده واحده لایحه، شرایط آنالیز پرونده مودیان مالیات بر ارزش افزوده را تعریف کردند.

بر اساس این مصوبه، در سال آینده به وزارت امور مالی و دارایی (سازمان امور مالیاتی کشور) اجازه داده می گردد ظرف یک سال، آن بخشی از پرونده های مؤدیان مالیات بر ارزش افزوده دوره های سنوات 1387 تا 1397 را که اظهارنامه های خود را در موعد مقرر تسلیم نموده ­اند و تا به امروز مورد رسیدگی قرار نگرفته اند، بر اساس دستورالعملی که به پیشنهاد سازمان امور مالیاتی کشور ظرف یک ماه بعد از ابلاغ قانون تهیه می گردد و به تصویب وزیر امور مالی و دارایی می رسد، بدون رسیدگی، قطعی کند.

این عایدی به بند مالیات سهم دولت به ردیف عایدیی شماره 110516 جدول شماره (5) این قانون نزد خزانه داری کل کشور عوارض سهم شهرداری ها و دهداری ها حسب مورد به حساب های مربوطه واریز می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "معین شدن شرایط آنالیز پرونده مودیان مالیات بر ارزش افزوده به وسیله مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین شدن شرایط آنالیز پرونده مودیان مالیات بر ارزش افزوده به وسیله مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید