مهلت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز تمدید نخواهد شد ، فردا؛ 14 آذر آخرین فرصت

به گزارش وبلاگ مویک، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال 99 تا فردا 14 آذرماه ادامه دارد. این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.

مهلت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز تمدید نخواهد شد ، فردا؛ 14 آذر آخرین فرصت

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ مویک گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که برای آزمون دکتری ثبت نام ننموده اند مهلت ثبت نام تا روز پنجشنبه 14 آذرماه 98 تمدید شد.

توکلی تاکید نمود: ثبت نام در آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 99 از 6 آذر آغاز شده و داوطلبان تا ساعت 24 روز 14 آذرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان sanjesh.org نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند. به داوطلبان اکیدا توصیه می گردد در مهلت تمدید شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. این مهلت تمدید نخواهد شد.

وی یادآور شد: تا صبح امروز 13 آذر تعداد 116 هزار و 132 داوطلب در این آزمون ثبت نام نموده اند. آزمون دکتری تخصصی در 7 گروه آموزشی و 245 کد رشته امتحانی به منظور پذیرش دانشجوی دکترای تخصصی در دوره های روزانه، شبانه، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیغام نور، دانشگاه های غیر انتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها برگزار می گردد.

مشاور عالی سازمان سنجش در خاتمه خاطر نشان کرد: آزمون دکتری تخصصی Ph.D در روز آدینه 9 اسفند ماه 98 برگزار می گردد و داوطلبان می توانند در روز های 6 تا 8 اسفند 98 نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز تمدید نخواهد شد ، فردا؛ 14 آذر آخرین فرصت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز تمدید نخواهد شد ، فردا؛ 14 آذر آخرین فرصت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید