نرخ فروش املاک کمتر از 100 متر در تهران آذر 99

به گزارش وبلاگ مویک، املاک مسکونی با متراژ های متوسط (تا حداکثر 100 مترمربع) در نقاط مختلف پایتخت به وسیله بنگاه های معاملات ملکی قابل عرضه هستند و این واحد ها که تقاضای زیادی در بازار خرید و فروش ملک دارند در فایل های فروش در بیشتر محلات یافت می شوند.

نرخ فروش املاک کمتر از 100 متر در تهران آذر 99

تحقیقات میدانی از فایل هایی که اخیرا برای فروش ملک مسکونی در مناطق مختلف عرضه شده است، نشان می دهد متقاضیان در مناطق مختلف می توانند به فایل های فروش واحد های مسکونی تا 100 مترمربع دسترسی داشته باشند. آنالیز بعضی از فایل های پیشنهادی فروشندگان در مناطق مختلف حکایت از نرخ های متنوع املاک با مساحت متوسط دارد به این ترتیب که این نرخ ها در مناطق غربی غالبا در محدوده 5/ 2 تا 4 میلیارد تومان است. همچنین آنالیز بعضی از فایل های فروش عرضه شده در آگهی های ملکی در مناطق شرقی تهران برای واحد های مسکونی تا 100 مترمربع نشان می دهد، این واحد ها بیشتر در محدوده قیمتی یک میلیارد تا 3 میلیارد تومان از سوی فروشندگان پیشنهاد شده است.

البته در بعضی فایل های فروش قیمت هایی خارج از محدوده های اعلامی نیز وجود دارد، اما براساس آنچه اعلام می گردد قیمت غالب فایل های پیشنهاد شده از سوی بعضی فروشندگان در بعضی بنگاه های ملکی در همین محدوده است.

قیمت های پیشنهادی فروش ملک در مناطق شرقی برای هر مترمربع، بیشتر در محدوده 20 تا 30 میلیون تومان پیشنهاد شده، همچنین در مناطق غربی نیز قیمت های پیشنهادی فروش واحد های مسکونی با متراژ کمتر از 100 مترمربع، غالبا در محدوده 40 تا 50 میلیون تومان در هر مترمربع است.

منبع: فرارو

به "نرخ فروش املاک کمتر از 100 متر در تهران آذر 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ فروش املاک کمتر از 100 متر در تهران آذر 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید