پایگاه مدیریت دانش گردشگری راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ مویک، مدیرکل آموزش و برنامه ریزی گردشگری گفت: پایگاه مدیریت دانش گردشگری در مراسمی با حضور معاون گردشگری و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره برداری رسید.

پایگاه مدیریت دانش گردشگری راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ مویک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ مدیرکل آموزش و برنامه ریزی گردشگری گفت: این پایگاه با هدف دسترسی سریع و راحت، اشتراک گذاری و استفاده از منابع علمی ازجمله طرح ها، گزارش ها، مقالات، کتاب ها و سرانجام نامه های دانشگاهی با موضوع گردشگری و با همکاری دفتر فناوری اطلاعات گردشگری طراحی و راه اندازی شده است.

ابوطالب قاسمی پیوند صنعت گردشگری و دانشگاه و کاربردی سازی دانش گردشگری در بخش دانشگاهی را از جمله اهداف مهم طراحی و راه اندازی این سامانه دانست و گفت: این پایگاه مسئولیت حفظ سوابق پژوهشی گردشگری به صورت تخصصی و تجمیع در یک سامانه و توسعه دانش، دریافت بازخوردها، یادگیری و خلق ایده های تازه را بر عهده دارد.

وی با تاکید بر اینکه منظره توسعه این سامانه بر مبنای اصلاح و بهبود دانش در قالب دانش تازه طرح ریزی شده است، گفت: پایگاه مدیریت دانش گردشگری فرصتی برای نمایش آثار برتر دانشجویی و تحقیقاتی و دسترسی سریع و منسجم تحقیقات گردشگری ذیل حوزه آموزش و مطالعات گردشگری است.

منبع: دنیای سفر

به "پایگاه مدیریت دانش گردشگری راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایگاه مدیریت دانش گردشگری راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید