چه اتفاقی برای لپ تاپ پدر افتاد؟

به گزارش وبلاگ مویک، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، لپ تاپ پدر یکی از جلدهای مجموعه 12جلدی یک قصه، یک حدیث است. همان طور که از نام این مجموعه پیداست، هر داستانش بر اساس یکی از احادیث امام رضا(ع) است. لپ تاپ پدر برگرفته از حدیث تدبیر و اندیشه قبل از کار، تو را از پشیمانی نگاه می دارد. است.

چه اتفاقی برای لپ تاپ پدر افتاد؟

داستان این کتاب درباره پسربچه ای به نام پویاست. ماجرا از این قرار است: روزی که لپ تاپ پدر از دست پویا افتاد و ترک برداشت، پویا اصلا فکر نکرد که باید ماجرا را به مادر یا پدرش بگوید؛ چرا که اصلا هم تصور نمی کرد با رفتار عجولانه اش می تواند اوضاع را خراب تر کند. با عجله لپ تاپ را برداشت و به سمت خانه سعید حرکت کرد. حالا باید این داستان را بخوانیم تا بفهمیم که چه اتفاقات عجیب وغریبی برای پویا و سعید می افتد و اینکه آنها می توانند از پس مسائل بربیایند یا نه؟

شاهین رهنما علاوه بر همکاری با صداوسیمای استان گیلان به عنوان تهیه کننده و نویسنده برنامه های کودک و نوجوان، در مجله های سروش نوجوان، کیهان بچه ها، سلام بچه ها و... نیز فعالیت داشته است.

در بخشی از متن کتاب می خوانیم:

از دور مردی بلندقد به طرفشان می آمد. هیکل درشت و سبیل کلفتی داشت. جلو آمد و بدون مقدمه، با صدای نخراشیده ای پرسید: چکار می کنید؟

سعید سرش را بلند کرد و جواب داد: دارم درستش می کنم.

مرد چشم هایش را درشت کرد و با جدیت ادامه داد: آن را از کجا آوردید؟

بعد سبیل های کلفتش را به سمت بالا راهنمایی کرد و مثل پلیس سخت گیری که سرنخ تازه ای کشف نموده باشد، پرسید: نکند از کسی کش رفته باشید؟

کتاب های پروانه (کودک و نوجوان انتشارات به نشر) کتاب لپ تاپ پدر نوشته شاهین رهنما با تصویرسازی منصوره سادات محمدی را در 24 صفحه، شمارگان دو هزار نسخه و به بهای 35 هزار تومان منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "چه اتفاقی برای لپ تاپ پدر افتاد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه اتفاقی برای لپ تاپ پدر افتاد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید