6 محصول محبوب و پرفروش برای مراقبت از پوست در سال نو

به گزارش وبلاگ مویک، داشتن پوستی سالم و شاداب، آرزوی بسیاری از مردم است. با وجود این که ژنتیک در سلامت پوست شما نقش مهمی دارد، روتین پوستی روزانه و محصولاتی که استفاده می کنید، می توانند بر جوانی و پوستتان تاثیر بسیار زیادی بگذارند. به همین دلیل استفاده از محصولات خوب و باکیفیت، اهمیت بسیار زیادی دارد، اما با وجود تعداد زیاد محصولات مراقبت از پوست، پیدا کردن برترین گزینه ها می تواند کمی سخت باشد.

6 محصول محبوب و پرفروش برای مراقبت از پوست در سال نو

در این مقاله، بعضی از برترین و پرفروش ترین محصولات مراقبت از پوست در وبلاگ مویک را معرفی می کنم. با استفاده از این راهنمای خرید، می توانید به راحتی محبوب ترین محصولات را به روتین پوستی تان اضافه کنید و به نتایج دلخواه خود برسید.

اگر نوع پوست خود را نمی دانید، پیشنهاد می کنم که مقاله زیر را بخوانید؛ زیرا برای داشتن یک روتین پوستی درست و اصولی، ابتدا باید نوع پوستتان را تشخیص دهید.

1. سرم پوست بایو آکوا مدل ویتامین C

سرم پوست بایو آکوا مدل ویتامین C از پرفروش ترین محصولات مراقبت از پوست است و در سال های اخیر توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. این سرم سرشار از آنتی اکسیدان ها به ویژه ویتامین C است که به روشن شدن پوست یاری می نماید. بعلاوه اسید هیالورونیک موجود در سرم بایو آکو، علاوه بر حفظ رطوبت پوست و هیدراته نگه داشتن آن، در سفت شدن پوستتان و کاهش چین وچروک های ریز، تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

این سرم با کنترل فراوری ملانین که مسئول ایجاد لکه های تیره روی پوست است، رنگدانه ها، کک و مک ها و لکه های تیره را محو می نماید. در کنار تمام این مزایا، سبکی و جذب سریع سرم ویتامین C، آن را به گزینه ای مناسب برای کسانی که مرطوب نماینده های بدون چربی را ترجیح می دهند، تبدیل نموده است.

سرم پوست بایو آکوا مدل ویتامین C حجم 100 میلی لیتر

38 %

100,000

62,100 تومان

مشاهده و خرید

2. ماسک و اسکراب صورت هلو بایو آکوا

ماسک و اسکراب صورت هلو بایو آکوا یک محصول مراقبت از پوست چندکاره است که می تواند به لایه برداری، رطوبت رسانی و روشن شدن پوست یاری کند. این محصول با داشتن عصاره هلو که سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است، می تواند پوست شما را به خوبی تغذیه کند. بعلاوه به خاطر خاصیت اسکرابی خود، به آرامی پوست را لایه برداری می نماید، سلول های مرده را از بین می برد و در نهایت پوستی صاف و روشن به شما هدیه می دهد.

پس اگر در پی اسکرابی هستید که با وجود ملایم بودن، تاثیر زیادی داشته باشد، بهتر است به این محصول یک شانس بدهید تا خودتان نتیجه عالی آن را مشاهده کنید.

ماسک و اسکراب صورت بایو آکوا مدل هلو وزن 140 گرم

63,000 تومان

مشاهده و خرید

3. کرم مرطوب نماینده و آبرسان ایباگ مدل شیر گاو

کرم مرطوب نماینده و آبرسان شیر گاو ایباگ که از شیر طبیعی گاو تهیه شده است، سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین است؛ به همین علت می تواند به خوبی پوستتان را تغذیه و آبرسانی کند. این کرم بعلاوه سرشار از اسید هیالورونیک است که به حفظ رطوبت و جلوگیری از از دست دادن آب یاری می نماید و آن را به گزینه ای ایدئال برای افرادی که پوست خشک یا کم آب دارند تبدیل می نماید.

اگر از چسبنده و چرب شدن دست هایتان بعد از استفاده از مرطوب نماینده، احساس بدی پیدا می کنید، این کرم یکی از برترین گزینه ها برای شماست. کرم ایباگ فرمولاسیون جذب سریعی دارد و بدون احساس چسبندگی و چربی بیش از میزان، باعث نرمی و لطافت پوست می گردد. این محصول در کنار آبرسانی قوی، برای انواع پوست مناسب است و می توانید با خیال راحت از آن بهره ببرید.

کرم مرطوب نماینده و آبرسان ایباگ مدل شیر گاو وزن 80 گرم

42,700 تومان

مشاهده و خرید

4. فلوئید ضدآفتاب مای مدل Hyaluronic Acid

صرف نظر از نوع و رنگ پوست، مهم ترین مرحله در هر روتین پوستی، استفاده از ضدآفتاب است. فلوئید ضدآفتاب مای مدل اسید هیالورونیک Hyaluronic Acid با SPF 50 در برابر اشعه های مضر UV خورشید از پوست شما به خوبی مراقبت می نماید و مانع از بروز پیری زودرس می گردد.

اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که به خاطر داشتن قابلیت آبرسانی و سفت کردن پوست، در بسیاری از محصولات استفاده می گردد. این ماده علاوه بر کاهش خطوط ریز صورت، می تواند به تسکین و آرامش پوست شما نیز یاری کند.

بعلاوه وجود ویتامین E در این ضد آفتاب مانند یک آنتی اکسیدان قوی عمل می نماید و می تواند از پوست در برابر عوامل آسیب زای محیطی مانند آلودگی و اشعه ماوراء بنفش محافظت کند. فرمولاسیون فلوئید ضدآفتاب مای سبک است و سریع جذب می گردد؛ به همین علت هیچ گونه چربی یا سفیدی روی پوست باقی نمی گذارد.

با اضافه کردن این ضدآفتاب به روتین روزانه خود، می توانید از پوست خود در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنید و در عین حال رطوبت و مواد مورد احتیاج برای سالم ماندن و شادابی آن را نیز فراهم کنید.

فلوئید ضد آفتاب مای مدل Hyaluronic Acid حجم 50 میلی لیتر

مشاهده کالا

5. کرم دور چشم نئودرم مدل Multi Efficacy

پوست اطراف چشم حساس و مستعد ایجاد چین و چروک است؛ به همین علت استفاده از یک کرم دور چشم خوب برای حفظ سلامت و زیبایی پوست لازم است. یکی از پرفروش ترین محصولات مراقبت از پوست در وبلاگ مویک که به خوبی توانسته رضایت خریداران را به دست بیاورد، کرم دور چشم نئودرم مدل Multi Efficacy است.

این کرم به خاطر داشتن SynCool، می تواند چین و چروک های اطراف چشم را کاهش دهد. در حقیقت این ماده با تحریک کلاژن، به سفت شدن پوست یاری می نماید. بعلاوه وجود SynCool در ترکیبات کرم نئودرم، پف و سیاهی دور چشم را نیز کمتر می نماید و باعث روشن تر و شاداب تر شدن پوست دور چشم می گردد.

یکی دیگر از عناصر کلیدی این محصول، کمپلکس MDI است که می تواند پوست دور چشم را کاملا آبرسانی کند. بعلاوه MDI حاوی آنتی اکسیدان هایی است که به محافظت از پوست در برابر عوامل استرس زای محیطی که منجر به پیری زودرس می شوند، یاری می نماید. این کرم دور چشم فاقد پارابن است و به همین دلیل راه حلی مطمئن و موثر برای مراقبت از پوست حساس دور چشم است.

کرم دور چشم نئودرم مدل Multi Efficacy حجم 15 میلی لیتر

41 %

114,200

67,100 تومان

مشاهده و خرید

6. تونر پاک نماینده صورت لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های چرب و مختلط

وظیفه اصلی تونر پاکسازی پوست از آلودگی هایی است که در طول روز بر پوست نشسته است. یک تونر خوب برای پوست چرب علاوه بر پاکسازی، باید بتواند چربی پوست را کنترل و منافذ باز را کوچک کند و بدون از بین بردن چربی طبیعی پوست، آن را به خوبی آبرسانی کند. ترکیبات این تونر، هر آن چیزی را که پوست شما به آن احتیاج دارد، به شما هدیه می دهد و آن را به یکی از پرفروش ترین محصولات مراقبت از پوست تبدیل نموده است.

عصاره بید سفید و عصاره فندق جادوگر هاماملیس موجود در این تونر، علاوه بر بستن منافذ، با لایه برداری ملایم، می توانند به کنترل چربی نیز یاری نمایند. بعلاوه این تونر حاوی پروتئین بادام شیرین است که سرشار از اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان است و می تواند به تقویت و محافظت از پوست یاری کند. در آخر وجود ویتامین C و E که آنتی اکسیدان های قوی ای هستند، از پوست در برابر رادیکال های آزاد و آسیب های ناشی از UV نیز مراقبت نمایند.

تونر پاک نماینده صورت لافارر مدل مولتی اکتیو مناسب پوست های چرب و مختلط حجم 170 میلی لیتر

41 %

118,800

70,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "6 محصول محبوب و پرفروش برای مراقبت از پوست در سال نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 محصول محبوب و پرفروش برای مراقبت از پوست در سال نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید