تشریح ساز و کارهای تازه تنظیم بازار وزارت صمت، پایش، تأمین، توزیع و تنظیم بازار کالا بر اساس سامانه جامع تجارت

به گزارش وبلاگ مویک، وزیر صنعت، معدن و تجارت از اجرای ساز و کار های تازه این وزارتخانه در حوزه تنظیم بازار اطلاع داد و گفت: سیاست ها و ساز و کار های تازه وزارت صمت در حوزه تنظیم بازار با جدیت در حال طراحی و تدوین می باشد.

تشریح ساز و کارهای تازه تنظیم بازار وزارت صمت، پایش، تأمین، توزیع و تنظیم بازار کالا بر اساس سامانه جامع تجارت

به گزارش گروه مالی وبلاگ مویک، سید رضا فاطمی امین با اعلام این خبر اضافه نمود: سیاست ها و ساز و کار های تازه وزارت صمت در حوزه تنظیم بازار با جدیت در حال طراحی و تدوین می باشد.

وی با اشاره به مقدار قابل قبول پیشرفت فرایند تکمیل سامانه جامع تجارت، توضیح داد: رصدپذیری جریان کالا، اصلاح ساز و کار های نظارتی، برنامه ریزی منسجم برای تأمین مواد اولیه، بهبود کارایی سیاست های قیمت گذاری کالا و ارزیابی و رتبه بندی و اعتبارسنجی فعالان زنجیره تأمین و توزیع از جمله اهدافی است که با اجرای سازوکار های تازه تنظیم بازار این وزارتخانه حاصل خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت مهمترین اولویت سازوکار های تازه را پیاده سازی فرایند های پایش، برنامه ریزی، تأمین، توزیع و تنظیم بازار بر اساس امکانات سامانه جامع تجارت دانست و از انجام هماهنگی های بین بخشی و فرابخشی در راستای اجرای سازوکار های تازه این وزارتخانه اطلاع داد.

لازم به ذکر است در این نشست که با حضور ویدئوکنفرانسی روسای سازمان های صمت استانی همراه بود، ساز و کار های تازه وزارت صمت در حوزه تنظیم بازار در ابعاد مختلف تشریح شد.

منبع: شاتا

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تشریح ساز و کارهای تازه تنظیم بازار وزارت صمت، پایش، تأمین، توزیع و تنظیم بازار کالا بر اساس سامانه جامع تجارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح ساز و کارهای تازه تنظیم بازار وزارت صمت، پایش، تأمین، توزیع و تنظیم بازار کالا بر اساس سامانه جامع تجارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید