صفحه پشتیبانی گلکسی واچ 5 و 5 پرو رسما راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ مویک، از آن جایی که سامسونگ قصد دارد در رویداد آنپکد ماه آگوست از ساعت های سری گلکسی واچ 5 رونمایی کند، به تازگی شاهد راه اندازی صفحه پشتیبانی آن ها بودیم.

صفحه پشتیبانی گلکسی واچ 5 و 5 پرو رسما راه اندازی شد

سامسونگ می خواهد در ماه آگوست (احتمالا 19 مرداد) رویداد آنپکدی را برگزار کرده و در آن از محصولات بسیار زیادی رونمایی کند. شواهد نشان می دهد این یکی از شلوغ ترین رویدادهایی خواهد بود که شرکت کره ای طی چند سال اخیر داشته چرا که در آن نه تنها قرار است از گوشی های تاشوی نسل نو یعنی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 رونمایی شود، بلکه احتمالا شاهد رونمایی از ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 5 و یک گلکسی بادز نو هم خواهیم بود.

البته گفته می شد شاید ساعت های سری گلکسی واچ 5 و گلکسی بادز نو در این رویداد معرفی نشوند اما امروز خبری منتشر شد که تقریبا ما را از این بابت که به زودی، حداقل شاهد رونمایی از ساعت های نو در رویداد پیش رو خواهیم بود مطمئن کرد.

اینطور که به نظر می رسد، شرکت کره ای صفحه پشتیبانی از ساعت های سری گلکسی واچ 5 را که شامل دو مدل استاندارد و پرو می شوند راه اندازی کرد. طبق اطلاعات موجود در این صفحه، گلکسی واچ 5 در دو مدل 40 و 44 میلی متری و گلکسی واچ 5 پرو هم در یک مدل 45 میلی متری راهی بازار خواهند شد. شماره مدل آن ها به ترتیب از مدل 45 میلی متری پرو تا 40 میلی متری استاندارد، SM-R925F و SM-R915F و SM-R905F خواهد بود.

متأسفانه اطلاعات دیگری از این محصولات در صفحه پشتیبانی آن ها دیده نمی شود اما به لطف افشاگران و خبرگزاری های متعدد، تا به امروز توانسته ایم به خبرهای خوبی پیرامون ساعت های سری گلکسی واچ 5 سامسونگ دسترسی پیدا کنیم. برای مثال می دانیم گلکسی واچ 5 پرو از شیشه ای از جنس یاقوت کبود بهره خواهد برد. قطعا خبری از بزل چرخان فیزیکی نخواهد بود چون سامسونگ تصمیم گرفته آن را علی رغم اینکه هیچ نظر منفی هم برای آن وجود نداشت، از ساعت های خود حذف کند تا بدین ترتیب شرایط آرامی که داشت را با تصمیم عجیب و غیرمنتظره خودش آشفته کند.

علاوه بر این ها، قیمت ساعت های مورد انتظار شرکت هم به لطف یکی از افشاگران لو رفت که با توجه به آن متوجه شدیم قیمت گلکسی واچ 5 پرو برای مدل 45 میلی متری و گلکسی واچ 5 برای دو مدل 40 و 44 میلی متری که خود در دو نسخه مجهز به بلوتوث و بلوتوث + LTE در دسترس قرار می گیرند به شرح زیر است:

  • گلکسی واچ 5 بلوتوث 40 / میلی متری: 300 یورو
  • گلکسی واچ 5 LTE + بلوتوث 40 / میلی متری: 350 یورو
  • گلکسی واچ 5 بلوتوث 44 / میلی متری: 350 یورو
  • گلکسی واچ 5 LTE + بلوتوث / 44 میلی متری: 400 یورو
  • گلکسی واچ 5 پرو بلوتوث / 45 میلی متری: 490 یورو
  • گلکسی واچ 5 پرو LTE + بلوتوث / 45 میلی متری: 540 یورو

لازم به ذکر است گلکسی واچ 5 پرو در رنگ های مشکی و تیتانیومی، گلکسی واچ 5 مدل 40 میلی متری در رنگ های طلای صورتی (احتمالا رزگلد)، خاکستری و نقره ای، گلکسی واچ 5 مدل 44 میلی متری هم در رنگ های آبی، خاکستری و نقره ای در دسترس قرار خواهند گرفت.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "صفحه پشتیبانی گلکسی واچ 5 و 5 پرو رسما راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفحه پشتیبانی گلکسی واچ 5 و 5 پرو رسما راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید