کانون پرورش فکری اشکذر نیازمند حمایت مسئولان

به گزارش وبلاگ مویک، مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان یزد گفت: مردم شهرستان اشکذر بیش از یک دهه چشم انتظار بودجه برای ساخت کانون پرورش فکری در این شهرستان هستند.

کانون پرورش فکری اشکذر نیازمند حمایت مسئولان

عالیه قوامی مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان یزد اضافه کرد: سرمایه گذاری در حوزه کودک نه تنها هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری بلند مدت است.

او اعلام کرد: کشور هایی پیروز هستند که بچه ها آن ها در محیط مناسبی رشد نموده باشند و یکی از وظایف کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان ایجاد فضای مناسب برای رشد و پرورش استعداد های بچه ها و نوجوانان ایرانی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان یزد توضیح داد: به جز شهرستان اشکذر، همه شهرستان های استان یزد دارای کانون پرورش فکری هستند.

قوامی گفت: 12 سال از کلنگ زنی مرکز کانون فکری شهرستان اشکذر گذشته است و زمین این مرکز 12 سال پیش به وسیله خَیِر اهدا شده است.

او اعلام کرد: کلنگ احداث مرکز کانون همان زمان به زمین زده شده، اما بودجه های محدود سبب شده این پروژه نیمه کاره باقی بماند.

قوامی گفت: کانون تنها بهره بردار این پروژه است و روند احداث بر عهده سازمان مدیریت و برنامه ریزی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان یزد توضیح داد: این پروژه اکنون دارای پیشرفت 80 درصدی است و تنها چهار میلیارد تومان به صورت نقدی برای تکمیل و سه میلیارد تومان برای تجهیز احتیاج دارد.

او گفت: کتاب های این مرکز کانون از سه سال پیش آماده است و 12 هزار جلد کتاب به نام مرکز اشکذر مُهر شده است.

قوامی ادامه داد: در صورت بهره برداری از مرکز کانون اشکذر حداقل هزار و 500 کودک و نوجوان این شهرستان زیر پوشش خدمات فرهنگی، آموزشی، هنری و مهارتی کانون پرورش فکری قرار می گیرند.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان یزد گفت: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از پروژه شهرستان اشکذر بازدید نموده است و مقرر شده اداره مسکن و شهرسازی استان یزد به وسیله مناقصه پیمانکار پروژه را هرچه سریع تر معرفی کند.

او اعلام کرد: یک میلیارد و 700 میلیون تومان تا به امروز به این پروژه تخصیص یافته است و مقرر شده سال 1401 مرکز کانون اشکذر به بهره برداری برسد.

وبلاگ مویک یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کانون پرورش فکری اشکذر نیازمند حمایت مسئولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانون پرورش فکری اشکذر نیازمند حمایت مسئولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید