بازی رایانه ای و کنسول بازی

ساخت بازی تازه توییستد متال در نتیجه اخراج های اخیر سونی لغو شده است

سونی از نقشه های نو خود برای بخش پلی استیشن رونمایی کرد و در آن موارد جالبی وجود داشت. یکی اینکه این شرکت قصد دارد تا نزدیک به 900 نفر از کارمندان خود را کنار بگذارد که این خبر باعث نگرانی افراد زیادی شده است. مخصوصاً اینکه این تعداد افراد حدود 8 درصد از کل...

12 اسفند 1402

ببینید؛ بازسازی Epic Mickey سال 2024 برای کنسول ها و کامپیوتر منتشر می شود

کمپانی THQ Nordic به تازگی با انتشار تریلری از بازسازی بازی Epic Mickey برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی کرده است.

6 اسفند 1402

کنسول نسل بعدی ایکس باکس بزرگ ترین جهش را در نسل های کنسول ها خواهد داشت

چندی پیش در یک مصاحبه فیل اسپنسر (Phil Spencer) اطلاعات زیادی از آینده ایکس باکس منتشر کرد. اول اینکه 4 عنوان انحصاری ایکس باکس قرار است برای کنسول ها سوییچ و پلی استیشن 5 عرضه شوند. همینطور اینکه این شرکت همچنان به ساخت کنسول های بازی ادامه خواهد داد و قرار...

29 بهمن 1402

چرا بازی Rise of the Ronin در کره عرضه نمی گردد؟

طبق نوترین اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد که بازی نو استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) یعنی Rise of the Ronin، در کره جنوبی منتشر نخواهد شد.

26 بهمن 1402

ببینید؛ بازی تازه سازندگان Ori با نام No Rest for the Wicked معرفی گردید

در جریان گیم اواردز 2023، مون استودیوز (Moon Studios)، سازنده مجموعه بازی تحسین شده Ori، از بازی تازه خود با نام No Rest for the Wicked رونمایی کرد. در ادامه می توانید تریلر زیبای این بازی را هم ببینید.

22 آذر 1402

جان سخت ترین موجود دنیا که در هر شرایطی زنده می ماند، عکس

تاردیگرید یا همان خوکچه خزه ای که با نام خرس آبی هم شناخته می گردد با اینکه بسیار کوچک است می تواند گرمای شدید، خشکسالی و حتی تشعشعات خطرناک را تحمل کند.

2 آذر 1402

برترین بازی های رایگان استیم کدامند؟

فروشگاه اینترنتی استیم (Steam) را می توان فروشگاه اصلی بازی در کامپیوتر دانست. به این شکل که کمتر کسی هست که تصمیم داشته باشد روی کامپیوتر بازی کند و از استیم استفاده نکند. این فروشگاه به حدی گشترش پیدا نموده که حتی افراد غیر گیمر نیز از آن استفاده نموده...

25 تیر 1402

اینسامنیاک: اسپایدرمن 2 یک بازی تک نفره داستان محور است و بخش آنلاین ندارد

استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) به تازگی تایید نموده که اسپایدرمن 2 یک تجربه حماسی و تک نفره را ارائه خواهد نمود.

4 خرداد 1402

کلینیک مشاوره و منتورینگ شناختی تاسیس شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، امروزه بازی سازی یکی از بازارهای فعال، خلاق و با گردش مالی بالا در جهان محسوب می گردد و در کشور ما نیز در کنار کسب و کارهای سنتی این حوزه، بازی سازی در حوزه کسب و کارهای نوپا از محبوبیت ویژه...

23 بهمن 1401

بسته الحاقی هورایزن فوربیدن وست برای پلی استیشن 5 معرفی گردید

شرکت تفریح های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) و استودیو گریلا گیمز (Guerrilla Games) در جریان رویداد گیم اواردز 2022 از بسته الحاقی نو سواحل سوزان (Burning Shores) برای بازی هورایزن: غرب ممنوعه (Horizon Forbidden West) رونمایی کرد.

21 آذر 1401

بازسازی سایلنت هیل 2 برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

کمپانی کونامی و استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) به تازگی با انتشار تریلری از بازسازی سایلنت هیل 2 برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی رونمایی نموده اند.

29 مهر 1401

بلیزارد از برنامه های پشتیبانی دیابلو 4 می گوید؛ محتوای فصلی و سال ها آپدیت

بازی دیابلو 4 (Diablo 4) یکی از مورد انتظارترین عناوین شرکت بلیزارد (Blizzard) است. طبق چیزی که این شرکت اعلام نموده دیابلو 4 هنوز احتیاج به بهبود داشته و در سال آینده عرضه خواهد شد. دیابلو 4 یک عنوان سرویس آنلاین است. به همین علت دارای محتوای زیادی بوده و از طرفی...

3 شهریور 1401

سگا در پی ساخت فیلم و سریال بر اساس سری پرسونا است

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که سگا در پی ساخت فیلم و سریال های بیشتری بر اساس بازی های ویدیویی است و این بار به بازی های کمپانی اتلوس (Atlus) چشم دوخته است.

1 مرداد 1401

درک زمان تنهایی در یک رابطه عاشقانه دور از شریک زندگی

وقتی از من تبدیل به ما می شوید، می توانید احساس کنید که من به طور کامل ناپدید شده است. به همین دلیل است که داشتن زمان تنهایی بسیار مهم است، حتی اگر در یک رابطه عاشقانه هستید.

12 اسفند 1400

کارتریج بازنشده سوپر ماریو 64 گران ترین بازی تاریخ شد

انگار ماریو علاقه ای ندارد که رکوردهای خود را به یکی از دوستان قدیمی خود بسپارد. همین چند روز پیش بود که اعلام کردیم که اولین قسمت بازی The Legend of Zelda رکورد گران ترین بازی تاریخ را به نام خود ثبت نموده است. با این حال، دوباره شرایط به نفع قهرمان نمادین و دوست...

11 مرداد 1400

عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل در 2022؟!

ترکیبی از واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) را واقعیت ترکیبی می نامند. مثلا قرار دادن سر یک حیوان روی تصویر انسان (چیزی که بسیاری از اپلیکیشن ها امروزه انجام می دهند). احتمالا پرسش اصلی این است که اپل روی کدام حوزه بیشتر تمرکز خواهد نمود؟

6 اسفند 1399